2011年10月12日星期三

時尚雜誌《InStyle》--- 最佳即時去紋產品

我媽咪一向甚少化妝,只愛搽唇膏,因為皮膚底子好加上懶囉,佢成日都話:「如果要好似你咁成日化行妝出街,我就辛苦喇!」化妝係興趣嚟嘛,唔俾我化就真係苦喇!
雖則話媽咪天生麗質,但畢竟歲催人,點會無紋呢?幾年前開始,其實我一直提供一款super magic product俾媽咪,佢like到不得了,皆因一搽即時見效呀,我拍心口保證細紋會瞬間被撫平,完全無痕跡,深紋至少淺一半,so magic!!
呢款magic product我長期買嚟孝敬佢,等佢靚絕太太界!當然,我間中都有用,最啱在素顏日子又要見人搽上,令皮膚砰砰聲加分。

呢款產品早在2007年就誕生,或者你們也會有印象,甚至試過添!
美國 Tri-Aktiline 緊緻淡紋抗皺霜 $390 / 30ml (莎莎有售)

產品來頭:
曾被英國權威時尚雜誌《InStyle》選為「2010 年最佳即時去紋產品」,公認有料到!
品牌顧問是紐約著名皮膚科專家及微創整型手術權威Dr. Paul Jarrod Frank,佢盛讚呢支淡紋抗皺霜係「Botox注射外最佳選擇」!
 Estee Lauder 集團旗下的品牌,我私底下加分,覺得是品質保證。

我突然記起這經典去紋霜,全因兩日前呢個牌子有新動向---就係知道以後由莎莎獨賣(我以前喺萬寕買嘅),所以勾起我回憶,想介紹下,相信皺紋較多的人擦上這乳霜會很興奮啊!
先了解,有乜成分咁神奇,可以令紋一瞬即逝?
1) 植物性類肉毒桿菌---萃取自南美洲印度金鈕釦植物,有助放鬆臉部肌肉,減淡表情紋
2) 黑茶萃取酵母成份---多醣體能增加肌膚保水能力,撫平皺紋,平滑肌膚。    
3) 六胜肽蛋白---促進肌膚天然膠原蛋白製造,增彈性從而去皺。
 質地是白色稠狀,用法是抹化妝水後使用,塗少量於想修飾的紋理位置,
才再塗精華素和乳霜。塗時要快手(因易乾),然後拍打至吸收,會由白色變透明。
-
測試遮紋效果:
三條紋看來都柔化了變淺了(像用上soft lens拍攝),較淺的紋理會 coverage 得較理想;若想要完全消除當然是不可能的....
感覺仿如有層薄膜屏障。
立即見效遮紋效果真係幾掂,論成效成分價錢也算抵買,至啱對付眉頭、法令紋、頸紋;然而再上粉底就唔掂,即睇測試:
淡紋抗皺霜後不可再塗粉底,立即超乾,出現「cake」粉情況。

產品如其名,是「瞬間」撫平細紋,因為洗臉後又會恢復原來的細紋,但總叫達到立即變靚目的吖!媽咪就覺得用咗大半年,細紋有稍微變淺效果。相信混合性皮膚都like,要嚟搽喺T字位超控油,毛孔仲細緻咗添!
已查問過沒有矽成分,也不含香料酒精,不刺激肌膚。
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

歐美韓注射美容變靚新招
現今注射式美容成分日新月異,由透明質酸、肉毒桿菌素至血清、聚左乳酸、幹細胞等愈趨廣泛,今期談論焦點不在用料成分,而是結集抵港不久的歐美及韓國最新注射法。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。