2011年10月27日星期四

秀髮廣告曝光!


 小時候夢想竟可成真!
最新廣告登場:
這是 《Cosmopolitan》最新11月號,我早前被邀拍攝的 sell 靚髮廣告終於見街喇!
大家製作相當認真呢!
-
拍攝 skin care products print adv 早有前科,今次跨進 hair treatment 界令我更興奮,因為完成我小時候夢想.......不是講拍廣告,而是擁有好滑呀、好滑呀......如絲柔髮質。


「得唔到愈想擁有」,乃人之常情,講嘅係秀髮!
皆因自小爸爸賜我天生髮質鬈曲,表層尚可,底層失控,極難處理,又乾又鬆散;中學時期返學,永遠梳不離校服裙袋,因為頭髮太唔聽話呀;縱使當時極在乎卻無乎,非常羨慕天生直髮人。


我與姐姐都是負離子直髮受害者,記得N年前,起初幾次做完效果驚為天人,可惜希望由天堂跌落地獄,由喜變惡,愈做愈傷心,髮質激乾、炸咗、姐姐甚至試過根部一part頭髮折斷埋,原來負離子等同自殘行徑(衷心希望日後會有新改良科技)。


現在,對髮質受損的我必然不會再做!
好在,出現咗救星......
年初,我在《MORE》專欄內也曾分享過嶄新的超級直髮方法,仲可以令受損髮絲起死回生,文章起題「天生鬈曲、禾稈草頭髮救星」,回響超勁,我推介嗰間 hair salon 老板同stylist真係當咗我係救星就真,連續幾個月生意日日做到無停手。
拍廣告前一星期,我去咗中環做呢個 hair care treatment,真材實料呀!
-
講番今次廣告,自問確係最佳人選!
因為呢個令髮質靚到變瀑布的 treatment 及洗護系列,就係我《MORE》介紹過極冧兼 fit 晒我的類似護理,更勁是,今次廣告中推介的來自美國最新科研版本,天然修護成分更強,持久順效果更佳。
很多 readers 在分享會見過我後,也問及如何令頭髮靚到似妳狀態?100%真心回答---咪就係呢類 hair treatment 囉!
幫我嘅 hair stylist 非常有台型,勁似日本 model,哈哈!
-
Treatment 原理是以多效天然成分精華及專利聚合物包住每根髮絲,增加懸垂性、順滑感、貼服度,並注入角質素,即近似皮膚、頭髮的蛋白質,全面改善受損髮絲,達致頭髮重生般美態;鬆散問題可以完全改善,頭髮外觀及觸感都極致柔順滑溜;即使是曲髮也可當作改善鬆散護理,當然會減低了捲曲度,卻能增加光澤和滑溜感,即係有辣有唔辣。
我每做一次 keep 足兩個月都咁靚,效果實在太神奇了,love it sooooo much!
Yoko's readers special offer:
首次試做價 $1,500
有興趣可致電 LUBUDS 查詢優惠詳情:3983-0130
----------------------------------------------------------------------------------------------

Behind the scene:
拍攝地點是品牌集團的 office,有桌球玩、籃球打,相信喺呢度工作特別起勁!
Office 裏面仲有旋轉樓梯添,誇張!
當時有 N 對眼,喺樓梯頂睇住我拍攝情況。
References 貼晒喺玻璃窗度,結果影足6個鐘......呢刻完成,走得,bye bye!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
奧斯卡殿堂級Magic Facial
每年奧斯卡頒獎典禮,衆多角逐獎項的巨星、主持及頒獎嘉賓都會做呢個牌子的人手facial,才隨即上妝出席,證明具備超凡魅力!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。