2011年10月3日星期一

想瘦面有乜計?

「瘦面」令女士們甘願窮一身精力去達標,別以為我喪食唔肥,便不受此困擾,與身邊很久沒見面的工作上朋友聚會,劈頭第一句也是:「嘩!乜你好似又瘦咗,面同埋身都係;感覺到你好開心又靚咗添!」【靚咗----我相信是指皮膚,無話係個樣喎!】
回應答案是---磅數keep得穩,面部就真的比以前「小顏」了!

常言「心廣體胖」,我偏偏相反,生活愉快更有心有力保持體態。
小顏」咗就係因為勤力囉!能夠激發我定時做機、時刻按面,甚至怕咀嚼肌肥厚戒「趙」香口膠、牛肉乾、魷魚絲......動力原自睇番自己以前D相,唔識遷就angle,面好包甚至方,oh no.....
所以,早於半年前下咗決心要用盡方法得到 面,可能有人會諗使乜煩啫,打枝針咪得囉,然而,我就是不願用此方法,因為我自覺受命要證實坊間還有很多方法是絕對可行的,況且我面部情況確實未有這須要,否則必定over似藝人楊X惠。

想擁有「V Sharp」面,方法有三!
1) 一激即中靠做「lunch beauty」--- Botox或Dysport,好處是快見效,缺點是難以預計的歪面、硬膠面有機會於三星期後原形畢霜,也非持久戰;
2) 中庸一點,做RF機,利用熱力刺激膠原蛋白收緊,從而獲得緊緻,得到仿如瘦面效果,副作用是長期使用會令皮膚表層勁乾,易敏肌膚不宜、嚴重暗瘡患者更不宜;
3) 溫和一點,正正是今次預告俾大家知的新產品與小工具,日日勤用可以排走毒素、多餘水份,趕走水腫型包包面,好處是真正天然零副作用,唔好處是要你持之以恆,否則無效與人無關,但相信對於一眾想甩掉包面的乾敏肌之士,確是新希望!

坊間標榜具瘦面功效的面霜多不勝數,先不論成效,大家的困惑是---會否容易致敏,如加入了咖啡因或辣椒,有機會促成刺激,令面頰泛紅、脫皮等敏感情況出現。
以下呢件好玩新品沒有以上危機,防敏兼天然,已經開始喺雜誌賣行廣告,介紹俾大家知啦!
呢盒係乜東東?就係我家姐依家最常用的防敏品牌Dermagram gimmick新品---
Derma V program全效纖面精華套裝體驗價$590/(原價 $690
早一個月前,我拎住呢個box,內心充滿好奇,心諗成份咁天然
真係可以如盒上logo所言,療程式達致去水腫緊緻"V"面?
產回仲強調溫和到可以眼、臉、頸共用,really?

先睇吓係用乜秘方及神奇小工具:
盒內附有一支精華素及按摩小工具。
緊緻功效 --- 天然成份燕麥葡萄糖,特性是具黏力,有效滋潤肌膚,築起防缺水保護層,仲即時收緊。
去水腫功效 --- 第苜宿及白羽扇豆萃取,有助排走多餘水份及毒素。
六大防敏保證 --- 是這品牌一貫作風,成份低致敏,不含羊毛脂,不阻塞毛孔、不含防腐劑及人造香料等等。
精華是乳液質地帶黏感覺,幫助配合按摩。
除了精華外,當然唔少得介紹佢....

特製V面棒
這看似丫叉小工具就是專為亞洲女士而設,專櫃姐姐話瑞士總部也沒有呢(唔通亞洲人比歐洲人大面?!)其弧度切合亞洲人的輪廓,做到非常貼面的效果,以精華結合這小工具按摩,能令塑顏效果更顯著。


明天預告!
為咗俾大家更清楚其獨特按摩手法,單靠文字未夠傳神,所以我花盡心思仲拍咗條片,繼上次黄金facial又一力作......哈哈!
想知點用同究竟有無效,敬請密切留意。


Dermagram醫學活膚專門店
中環港鐵站E13 (近置地廣場出口)  2537 2636
旺角新世紀廣場2235  2318 0968

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

GimmickFunny心水美容品
為了提高這群懶女人的扮靚意慾,讓我搞搞新意,推介富趣味性又具實用性的心水美容產品,定必能提高大家的護膚興趣。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。