2011年8月15日星期一

WxY新書加印---超強禮物大追加!今個星期五分享會約定大家

首先,我和Winnie都冇諗過,我們所合著的新書居然在書展期間賣晒!
亦導致很多錯過了書展的讀者朋友,冇辦法在一般書局購買得到。遲遲在書局都未有售的原因,並非印刷廠或書商出現問題,而係我們覺得,新書只係純粹加印,真係未夠勁,所以我同
Winnie都為了追加隨書附送的禮物而大費周章,試意十足,希望大家全力支持!



今個星期五19/8 晚上七點我同Winnie會出席apm夜書會分享會
首度同台和大家分享美容知識,
仲會送出書中部份推介產品,希望大家嚟撐場唷!



終於,我們已經搵齊可以隨書附送的禮物,亦配合觀塘apm商場的「達人夜書市」活動推出,本週中起,除了可於各大書局買到第二版之外,還可以在這個夜書市買到我們的新書。
如果大家有留意今期《忽然一週》,除了見到夜書市呢個廣告,仲話埋俾大家知,我同Winnie都會出席apm夜書會活動,在19/8星期五晚上七點有分享座談會,兩位美容專欄鄰居終於首度同台呀,如果大家有乜美肌瘦身問題,當然不容錯過啦!
試然,就咁叫你哋到場買書、聽我們分享心得,又點夠窩心?所以我們準備了大量書中推介好產品作為禮物送俾大家,只要到場有買書,又坐低聽講,兼被我們揀中答問題的讀者,就可以獲得禮物一份,不如睇下個禮物list先:


apm分享會送出之部份筍禮,今個星期五約定大家呀!
禮物一
Glycel 燕窩膠原緊緻修護眼膜 (6支燕窩精華液、6對膠原蛋白眼膜) ,蘊含矜貴力打燕窩精華外,還配合羥基積雪草苷、黏多醣、福壽螺藻類、及七葉樹精華,能刺激微血管循環,改善黑眼圈及緊緻肌膚。售價: $1,800 /
眼膜的網狀凹凸面層,令貼服度大增,且可覆蓋及顴骨位,令蘋果肌倍添亮澤。


禮物二
Glycel Hydrofirm 燕窩全效緊緻活膚療程 + 燕窩注氧激活眼部護理 (Total: HK$2,020) 共兩份名額,我現場揀中你,即時登記就可預約免費享用treatment。



「燕窩全效緊緻活膚療程」
蘊含豐富燕窩精華及多種珍貴養分,全面滋養及潤澤肌膚,高效提升肌膚水分及彈性,讓肌膚重現盈潤飽滿緊緻亮麗。

禮物三
BVLGARI Masque De Lumiere明亮光采活膚面膜 $1,100 / 50ml (另送30套 travel set 連BVLGARI小袋)
除「氧載體」技術及獨有的寶石精華,最愛是含有超温和水楊酸成分,起去角質更生嫩膚效用。
氧氣泡泡恰似棉花冰!
面膜初塗上面是淺粉色,待敷上5分鐘後氣氣被肌膚盡吸,色澤會變成透明,隨後的5分鐘是更生程序,再進入的5分鐘是保濕亮肌;我更會於需要特別去暗啞添光澤的部位厚敷——蘋果肌及T-zone

禮物四


法國Uriage HYSEAC 控油潔淨面膜 $274 / 100ml (共5份)
特別適合敏感性、油性及暗瘡肌膚,温和深層潔淨,解決過盛油脂分泌問題。

禮物五
9°Beauty KINKA 純黃金Gold Masquerade Mask  $1,589/片
用最天然的礦物元素,改善膚色、去斑、保濕潤澤!

以上在當日現場所送的禮物,都是我們在書中提及過的好用產品,只要大家到場買本書支持下我們,就有機會免費得到!(註:還有更多禮物未能盡錄)

新書加印至強禮品包,每份值$2,000
至於加印版所隨書附送禮物,我認為最抵就係呢份「9°禮物包」,隨書包括:9°Skinine面膜一片、9°Beauty BB Cream試用裝一支、9°Spa 免費MRF八極射頻嫩膚療程一次及9°Beauty全店買一送一體驗,總值超過$2,000!(***萬分感激贊助商對我的厚愛!)
 
萬勿錯過!
本週中起,可於各大書局買到我們加印版著作!

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
劃時代技術 染髮媲美焗油
嶄新染髮技術登場,染後髮絲閃亮光澤、超級順滑柔軟、水分充盈,不但無損,甚至靚過未染之前,既有出「色」效果,更等同特級焗油的修護,點解咁勁請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。