2011年8月22日星期一

apm 分享會紀念簿!兼預告明天送大禮

今日呢篇 blog 是要特別答謝大家!
多謝你哋真金白銀買我哋著作;
更加多謝星期六專登嚟 apm 撐場支持我哋加印版分享會;
還有感激大家的留言支持。

寫blog有度好,等同紀念簿,帶大家回顧當日情況:
情況好墟堪,多謝大家親身嚟撐場。

分享一小時後到簽名時間,大家有規律地排隊,不好意思要久等,因為......

每位簽名之時,都立即問皮膚問題,似睇症咁,由於時間急促,
若未能給予完善答案,請多多包涵。

其實呢本書賣出成績如此理想,賺嘅絕對唔係嗰少之又少錢,而係賺咗出書心願和得到你們擁戴支持嗰種無形嘅開心……100%心底話!

前無古人,我哋本《美肌瘦身秘笈》內容密麻麻、隨書附送禮物又著數成咁,要買就快手喇,因為apm大堂「夜遊人書展」又被掃清,我知各大書店已經有售,賣晒亦唔會加印,因為細節太煩了!

現場講解我書中推介的心水 skin care products,仲即刻送俾現場觀眾,
成$1,800 嘅eye mask及$1,500 嘅gold mask,大家超興奮!

這次出書獲益良多,容我在此感激大力贊助的美容品牌,GlycelBVLGARIDorissiderm9 Beauty 黄金KinkiUriageSeason Day Spa,我愛你們呀!你們真的很錫我及我的讀者,矜貴的on pack禮物,以及apm分享會當日問答遊戲送出萬元豐富禮物,係咪太瘋狂呢?原來送禮比收禮真係可以更開心,爽呀!

恭喜呢位Lala小姐(請別介意,不知你是否願意出鏡,才加了graphic),獲贈 BVLGARI 氧氣mask價值$1,200,當晚即收到你試用後感:"Thx the product of BVLGARI. My mother tried it on last nite. After 20 mins, her face looked brightened and brilliance. It’s great and wonderful!!!"

當晚收到大家的留言,多是支持及感激咁好玩嘅分享會,當中最特別的是Candy:「Would u mind sharing the make up on you tonight?Which make up base,eye shadow, on your cheek and is that the 植睫毛 or 假眼睫毛?
Ok,好建議,星期三揭曉答案!


點解要星期三至講化妝?
因為安排咗星期二blog內有大禮送大家,是Glycel XXXXXXXXX,密切留意!
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚科醫生盛讚 得獎防曬王
據研究顯示,任由陽光曝曬皮膚十分鐘,後果嚴重,即時衰老十天!我找到好評如潮的防曬品,全球一衆皮膚科醫生都用,更曾榮獲了外國ELLE 2010年全球最佳美容產品大獎,非常巴閉!呈自然膚色及無色可選,標榜兒童、激光後、敏感肌膚也非常合用,質感從未如此清爽。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。