2011年8月31日星期三

獨家豪送 價值$2,599 純黃金活膚facial

繼上星期送出Glycel treatment療程後,感受到留言咁激烈,知道大家喜歡旋即預告 encore,今日就加碼兼加量,一共會有三位得獎幸運兒添!
呢個 facial 仲貴過上次呀!我同品牌都太crazy.....haha.

未講詳情前,不如睇下以下呢幅圖:
究竟天氣小姐黃婉曼咁肉緊係度搞乜東東呢?
答案係試緊9°Beauty Kinka黃金護膚品呀!佢親口話好想試下成塊面鋪上純金箔嘅感覺,仲捉住我問做黄金facial功效係點添,我熟識程度已經達到瞓著咗都講得出的境界!


話說我星期一出席了9°Spa中環分店的剪彩儀式,同場幾位明星嘉賓講唔停口的話題,就係大家都好想試黃金facial!
唔單止黃婉曼,我仲收到同場另一位嘉賓余安安的秘密,原來佢竟然好少做facial,外形咁貪靚真係估佢唔到,而佢開到口想做的,就係黃金facial,話咁矜貴未試過嘛!


星級嘉賓想做黃金facial都未有機會,但係我的讀者們,就可以無條件、免費獲得試做 9°Beauty Kinka純金箔facial treatment,價值$2,599呢!名額仲有三位添呀。


究竟黃金護膚有幾好?今期MORE第125頁的面膜推介特輯中,就將9°Beauty Kinka純金面膜評為「最亮白剔透之選」,我影埋俾大家睇:
有讚亦有彈,MORE佢的缺點,就係:「價錢非常昂貴!」
Yes!成二千幾元的facial確矜貴,皆因金價飛升嘛。
成個treatment要成$2,599,因為每個步驟所用的產品都係含有黃金的護膚品,當上個星期金鋪飾金價升到$19,000一兩,你就知呢個facial係幾咁矜貴!
過程一小時包括:
Step 1 黃金潔面泡深入潔淨面、頸肌膚,配合輕柔按摩手法,紓緩肌膚。
Step 2 Gold Peeling Gel 將老化角質層帶走,嫩發肌膚,均勻膚色。  
Step 3 Gold Nano Essence 將黃金精華帶到底層,重塑受損肌膚細胞,回復活力彈性。  
Step 4 全幅式純金面膜片敷上10分鐘,緊緻提升肌膚,亮澤膚色。
Step 5 Gold Nano Lotion按摩,將黃金全面滲透肌膚,重現華麗光澤,保濕注水。
Step 6 Gold Moisture Cream黃金面霜,持久保持肌膚水嫩華麗。


今次由我呢處地盤獨家免費送出三份黄金活膚facial,真係千載難逢的機會呀!大家要把握機會喇!



睇吓這裏的靚裝,確實令人非常享受。

9 Beauty  中環威靈頓街27號地鋪


Tel:2810 8120

www.9-concepts.com



大家係咪好想免費體驗黄金facial呢?參加方法好簡單!
請在我MORE的VIP Blog留言:
「想獲得 9°Beauty Kinka純金箔面部護理的原因!」
由我挑選答得最出位、出色的三位,老規矩無須水蛇春咁長,至梗要到 point 就得喇。
***得獎者將於星期四 Yoko’s blog 內公佈,並會獲電郵通知歎 facial 詳情(地點 9°Beauty 中環店)
多謝大家參加唷!
——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
美麗神話 營養水新力軍
很多讀者覺得混淆,不明傳統爽膚水toner與現今冒起的營養水treatment lotion,有什麼分別、怎樣使用、功效差別等等,就讓我在此拆解過中微妙關係,詳情 請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。