2013年5月16日星期四

「中國美容博覽會」預告出發

就算有幾忙,有些活動一定要騰出時間出席,就算要離開香港,都不容錯過!

上年我已經去過上海的「中國美容博覽會」,雖不及香港的Cosmoprof Asia宏觀,但過癮小物非常之多,滿足晒我的好奇心。


所以今年的「中國美容博覽會」,我決定再赴上海,今個星期日出發,睇展之餘,梗要一嚐正宗上海菜!
返國內,Facebook上不了、Google及YouTube都看不到,連我每日都愛看的蘋果日報網都連不上,晚上真的可一心一意繼續寫著作,為書展作最後衝刺囉!
大家想知道我在上海的見聞,下星期唯有睇實我的微博啦!http://weibo.com/yokot



噚晚,本來想買一張中國聯通的「跨境王」,有齊中國及香港手機號碼,只要將我原來的號碼飛線落跨境王的香港手機號碼,哈哈......我就可以和朋友或工作夥伴'平價'保持聯繫,在中國境內接聽電話只需$0.5/分鐘,而呢張跨境王只售$120(內有$66儲值),仲有數據服務,在上海流動上網都可以,香港各大便利店有售添,係咪聽見都心動呢?
點知,原來勁搶手......屋企附近間間便利店都話賣晒,最終只搵到一張,讓了給朋友!!

「中國美容博覽會」就在下星期一至三上海舉行,熱切期待有咩新美容資訊和肯定又有搞笑出位事,必定同大家滙報!

預告:明天blog文有好嘢參加,密切留意喇!

————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
率先睇 全球嶄新瘦面提升技術
人人夢寐瘦面提升,究竟有甚麼最強科研儀器?今回確實震撼,率先向大家披露,機界名牌有嶄新機頭登場,就是定於今期專欄面世之日(145)於香港正式推出,我有幸在正式面世前成為率先體驗者,立即掌握第一手資料如實與讀者分享。請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。