2011年9月7日星期三

心水灣仔名物---- 一口牛肉粒 + 東坡肉

昨天專登帶屋企人到灣仔覓食,提早慶祝中秋節!
第一站是帶他們到灣仔道街市,阿女帶父母逛街市,haha......角色大兜亂啊。
行街市目的是-----
帶媽咪買我強力推介的超好食一口牛肉粒(需自行烹調的),同等分量只是city'super三分二價錢咋,質數更是有過之而無不及添!$75 /盒


呢款一口牛肉粒,齋睇就知幾咁靚仔啦,雪花紋細緻平均,記得上年冬天第一次食嘅時候驚為天人,咬一口肉質超軟滑繼而口齒留香,滲滿牛嘅油香味,令我念念不忘!
由於我從來不愛薯片類乾糧,是以家中十大喜愛小食之一,就是這一口牛肉粒,輕煎、燒烤,或是放湯打邊爐,各有風味,牛魔王一族,必試啊!
新豐肉食公司 灣仔道56-60號
------------------
第二站是帶爸爸、媽咪、家姐到一間極多名人捧場的懷舊 feel 酒家,曾到訪座上客如陳方安生、曾特首、蔡灡、劉嘉玲、周慧敏等。
灣仔「杭州酒家」,天香樓大廚的兒子揸fit、2010及2011米芝蓮香港指南推介,看似高調,也許你們亦試過,但這間酒家實情愛低調,不愛大肆宣傳,店內陳設懷舊。


我首次幫襯是與六位好友前來,今次帶屋企人試試,全因它有一味出色牌菜,就是爸爸至愛東坡肉。
東坡肉 - 愈來愈難吃到高水準的了,這裏汁濃味帶甜好吃,媽咪超鍾意係拌碟嚿熱辣辣軟綿綿麵包,我覺得美中不足是肉質未夠「淋」。
牌菜二是這個比面盆還要大的碟,據稱魚是由千島湖空運來的,半份索價 $398足6人分享。紅椒加葱清蒸,上湯味很夾,雖則魚係我同媽咪 favourite,但係只得兩人狂擦,原來無人爭係無咁好食囉!
雖然我平日很少吃臭豆腐,除非是太子花園街附近出名臭傳千里嗰檔,但係既然標榜是這食店名物之一 ,即管叫來試試。
一口臭豆腐炸得很乾身,又香又脆口,但精粹唔夠皆因一D都唔臭,幸而醮上甜醬來吃味較好。
我愛吃田雞腿,尤其是襯煲仔飯啊!這裏有兩種做法,煙燻田雞腿及炸田雞腿,我兩次都是吃煙燻的,然而,第一次比今次好吃,因為煙燻時間長了點,繼而有少少苦味、肉質也不夠嫩滑了,有點失望呢(我首次吃一口氣掃了半碟呀)!
呢度隻隻都鬼咁大隻,等同平時食開嗰D兩倍咁大,真係唔知邊個國家養到佢哋咁強壯!
生煎飽 excellent!全家都讚!夠晒熱、肉汁非常燙口,包身很軟,包底超脆,肉汁juicy帶甜。
涼拌海蜇頭,造型100分---似足象拔蚌刺身、味道10分---爽口清涼但完全無味,沾上醬油+wasabi也無補於事,可惜之作!


消費: 每人約HK$200 (晚餐)
「杭州酒家」
地址 : 灣仔莊士敦道178號-188號華懋莊士敦廣場1樓
電話 : 2591 1898



—————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
臨床實驗 我的強效食療
我推介的每道食療也同樣具驗證、具口碑,持之以恒保證必見妙效!主題是超級抗衰老嫩膚、養顏修身降膽固醇,及舒解皮膚敏感解毒。詳情 請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。