2013年7月31日星期三

得獎結果公布:Suisse Programme昇華露 及 拉斐特 x Yoko廣告版

上星期五blog文,我應承大家送出3支瑞士SUISSE PROGRAMME 活氧細胞生肌昇華露」價值$ 732 / 130ml ,給真心想試用的讀者

好多人用心留言,多謝大家看了我分享後都喜歡,我揀選了以下3位得奬者:
你哋將會收到品牌發出領獎之電郵通知!
得獎者 Yu
Hi Yoko,
首先好多謝你經常介紹咁多好野俾我地^^
我由上個月辭左工,直至最近返新工,呢排壓力好大,成日失眠好夜訓,可能因為唔夠訓所以皮膚質素差曬,變到好黃好暗,愈上愈多粉,連帶乾紋都走曬出來say hi… 心情都幾灰下
今日睇左你篇blog, yoko介紹得一定有信心保證,所以我真係好希望有幸可以用到呢支導入水,改善到皮膚,精神靚靚咁返新工,有個好嘅新開始^_^
Thanks Yoko

得獎者 CoCo Grace
Yoko , 我係你忠實粉絲,所以你曾經介紹過嘅產品及美容療情我都跟足七成去買嫁(基於金錢問題未能十足十去跟),但可能基於本人身體較差,時常食藥,所以導致皮膚始終未如太理想,尤其皮膚較乾及T位泛油及暗粒,所以今次很想獲得這份咁補水嘅產品,因我好耐未嘗過水噹噹嘅肌膚喇,唔知道會否實現這個夢想呢?

得獎者 Jess
Hi Yoko,我皮膚到下午就油到似係油性皮膚咁, 其實我係混合性皮膚, 仲要係嚴重缺水個隻, 一洗完面就要九秒九極速搽爽膚水及面霜, 如果唔係就好繃緊, 好乾好唔舒服…..
所有化妝師都話我皮膚極乾, 話”咁乾, 連眉都好難畫!”, 好似好誇張咁…..
我已經好努力去尋找合適自己的用品, 但係令塊面唔乾, 可以滋潤到的就T字位出粒粒, 棟到唔出粒粒的就覺得繃緊同乾.
Mask 方面, 不論paper mask, overnight mask, gel mask 都用過了, 但效果都只係做到表面, 所以化妝前必須敷mask, 否則一定甩皮, 仲要肉酸個隻.
我好想試下呢個”瑞士SUISSE PROGRAMME 活氧細胞生肌昇華露”, 希望可以幫我導入水份, 唔好再搽左都好似都吸收唔到水份, 我亦都好想皮膚好似Yoko 你咁有光澤!, 就算唔能夠似你咁靚, 至少都想有個貼服底妝!
------------------------------------------------------------

另一送禮活動,我終於有時間揀選得獎者,因為反應實在太好,好難揀啊!

問題是:我著作《尋美*變靚述》吸引之處,及拉斐特 x Yoko 超大廣告版在那裏?

請以下得獎者將姓名及地址email到 yokotips@gmail.com 以便寄上禮物。

送出


Kanebo COFFRET D'OR / Burberry Beauty / cle de peau 
Shiseido Majolica Majorca Paul & Joe


我揀選了以下8位得奬者:
得獎者 Bon Ma 
 1. 在銅鑼灣景隆街顯輝中心外牆
2. 新書  《尋美*變靚述》  吸引之處,當然是Yoko 既扮靚心得,內容夠哂豐富,全書有成208頁,而且隨書更附送豐富的名牌美容禮物,總值達$80萬,e.g. 醫學品牌Skin Ceuticals 維他命CE抗氧化健膚精華 (15ml )
[價值 $790支],妳話夠唔夠吸引先,還有全書由Yoko妳一手一腳包辦,全書由Yoko 妳自拍照片,簡直係妳既心機作,除之之外每本書額外有5張coupon,我真係熱切期待妳既新書面世呀! 


得獎者 Natalie Queen
Q1. 銅鑼灣景隆街cut謝斐道,顯輝中心 Q2. 最吸引的是書展期間買你的著作,每日有名牌美容貨裝size禮物贈送, 盡顯江湖地位, 勁呀Yoko!

得獎者 Mavis Kwong
 在銅鑼灣景隆街
2. 新書<美*變靚述>吸引之處,當然係Yoko 親身體驗嘅扮靚心得,全本書幾乎都係濃縮嘅美顏精華,加上隨書附送豐富兼口碑好嘅美容禮物,總值高達$80萬,邊可能唔吸晴?而且全書均由Yoko一手一腳包辦,落足全副心機,所以我勁期待妳既新書(^∇^)

得獎者 Terry Hui
Q1:銅鑼灣景隆街
Q2:新書頁數比之前更多 當然吾只得個多字啦 
比起出面既美容書籍更為實用 吾會好似得個up 纸上談兵
因為自己都係做美容同化妝品既行業 
都有讀吾同既課程去增值自己 但係睇完yoko既書感覺獲益良多
比起出面報幾萬蚊既課程更為充實!
yoko既心得吾似出面得個抄 真真正正試過既經驗
介紹得既產品亦都非常好用 
吾似出面既書有供應商比哂錢背哂書咁
真正為讀者設想......
今次仲要有禮物送添!
我會支持你既!

得獎者 Buki Chiu
 1.銅鑼灣景隆街
2. 因為“真,善,美”
>真在書中所有內容你都親身實證,而且如實反映比讀者,無硬銷同吹捧。
>善在妳除左努力寫書,同時努力為讀書爭取貨裝產品比大家試,感覺無私心!
>美在書中內容好足夠,令所有讀者變美人。
祝你新書大賣!

得獎者 Clara Poon
 1: 銅鑼灣景隆街
2. 以YOKO的閱歷, 相信在新書出現的都是經YOKO精挑細選的! 就有如要在1000款巧克力中選出5款最好吃的!必屬佳品! 何況美容新品/好品又豈止千樣呢...所以新書真的超吸引啊!

得獎者 Monique Leung
 1. 銅鑼灣景隆街 2. 最吸引係你用自己來寫真實個案! 係女人都愛扮靚! 內容更多更吸引,比讀者認識更多護膚和化妝知識!再加上本人曾經參加過你所舉辦的護膚講座,覺得你的護膚心得很勁,讀者當然愛不釋手啦~~

得獎者 Cat Cat Chau
1.銅鑼湾景隆街,2.因為Yoko Tsang的著作係最窩心&最用心的, 每個分享都係非常好的變靓錦囊, 美女們的天書, 而今次仲要豪送總值80萬護膚禮品, 十分吸引, 非買不可! 巳經係眾人鎖定既target書! 預備掃! 掃! 掃!

————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
如何愛錫 私密處及身體皮膚?
很多人只專注面部護理,對身體皮膚及女性私密處絲毫不著緊,到遇上問題就須加倍努力才可扭轉困局;我會因應一般人最常見的敏感、痕癢、死皮堆積等問題給予防禦意見。請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。