2012年12月27日星期四

得獎公佈--- L’Oreal Paris 美甲貼紙+台灣之行送禮

轉眼間,大家渡過了歡樂的聖誕節,我為你哋送上遲來的佳節禮物,就是公布Loreal美甲貼及台灣手信得獎名單!

送出 L’Oreal Paris 最新美甲貼紙+影片示範
今次全部留言的參加者都一律獲贈啊!
本來得獎名額只得24位,結果,人人有份皆大歡喜......是我為大家爭取嘅聖誕禮物唷!
***各位得獎者將會收到由L’Oreal Paris 發出之電郵通知。

-----
禮品一:小腿按摩師
得獎者:
JENNIFER SUN:「好鈡意第一件,無奈小腿好粗,這款設計好似都好方便,不似出面按摩器要好費力先繼可以按摩到,好想試下這款阿 .關注yoko好耐咯,忠實fans一枚,都多謝yoko去到臺灣都有手信送碑fans,以後也要多多po文阿,more也會持續購買哦!」
--
禮品二:“Dup“ Pat 救星
得獎者:
catherine:「好想要禮品二patpat救星!就黎結婚梗係想由頭靚到落腳啦,我本身唔肥但就係長期坐又無乜運動搞到patpat好似好大!買幾靚既油自己按摩都應該不及配合埋呢個救星既!希望有左呢個救星就可以有番個靚patpat呀!」
--
禮品三:潤澤豐唇
得獎者:
吳小姐:「我想要禮物三吖!一直都想搵搽左唔會癡笠笠嘅唇彩,之前都試過某些大牌子,但就總系搵唔到我想要嘅果種效果,希望可以試下呢款,睇下可唔可以俾到果種水潤唔癡嘴嘅感覺我,Anyway..希望我夠幸運俾你抽到啦:-D唔該曬」
--
禮品四:植物舒敏皂
得獎者:
Ling:「YOKO又帶D好野返黎送俾粉絲們,好野!
我想要植物舒敏皂,因為本身已經有濕疹底,雖然而家已經冇咁嚴重,但有時真係又痕又想R,好辛苦!見YOKO之前推介椰子油可以對抗濕疹,咁植物舒敏皂又有椰子油成份就一定係好洗好用!加上我而家執緊行李。。因為會去英國北部一段時間,個到又凍又乾,植物舒敏皂又滋潤又細細舊,方便我塞入行李,呵呵!」
--
禮品五:暴食對策
得獎者:
Miki:「Hi Yoko!
我想要禮品五:暴食對策
因為好快黎緊就係christmas同新年
假期少不免會同屋企人,朋友出去慶祝
面對咁多美食既誘惑,當然會忍唔到口la…
所以我好希望可以暴食對策幫我阻隔油脂,,減低我大吃大喝後既罪咎感!
咁我呢個假期就唔洗擔心可以開開心心出去慶祝:D多謝Yoko!
--
禮品六:焗汗修腰帶
得獎者:
Helen:「想要焗汗修腰帶啊,生完BB1年后,肚腩仲喺好大,每日努力減肚腩,搽減肥油后浪費好多保鮮紙啊,一直都想穩依種循環可以再用的帶!」


***再一次多謝大家參加,以上「台灣手信」各位得獎者,記得email你哋地址俾我呀(yokotsang@gmail.com)!

【為核實得獎者身分,必須用留言中的相同電郵傳送,謝謝】


———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
醫學美容黃金周 救命水
接受激進式醫學美容技術治療前後,若懂得配合塗抹特定醫學美容產品,美肌成效可以激增?這絕非片面之詞,既有外國研究報告加上我塊面親證支持。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。