2012年12月19日星期三

2012給自己的聖誕禮物

2012年我一定要得到的聖誕禮物,究竟係乜?

名牌手袋?
.
.
.
貴婦護膚品?
.
.
.
鑽石?
.
.
.
名錶?
.
.
.
我自己都被自己的答案嚇了一跳,答案竟然係一件家庭電器!
對於家電,我自己根本無興趣,美容家電才是我的最愛,但能夠燃死我的購物慾的,又豈會係凡物!
我就係想買一部Panasonic P104焗麵包機!
一部麵包機可以做出13款麵包,更重要的是,只要將製造麵包的材料準備好,例如麵粉、牛奶、砂糖、水、雞蛋、提子乾等,放入機內,佢就可以焗出麵包,實在太神奇啦!
即係我只需準備最優質的材料,例如上乘的麵粉、新鮮的牛奶、頂級雞蛋,就可以造出最合我意的麵包,亦即是最健康的麵包,我甚至覺得佢比iPhone的面世更加偉大!
昨天睇雜誌時見到的介紹,使用步驟認真簡單,實在係2012打後最潮的家居潮物!
售價$1,980,比很多烹調用的家庭電器還要平,自己買來送給自己都值得!
網上仲有好多飲食blogger的相關介紹文及分享文,我要逐個逐個慢慢睇咯。哈哈!

——————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
天灸療法 先腐而後生的肌膚療法
中西醫道,殊途同歸,我在這兩個星期,便經歷了一次使肌膚「先腐而後生」的「天灸療法」,目的是……詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。