2012年5月31日星期四

星級消息 LaMer神奇面霜


最近,我推介了很多平靚正心水護膚產品,從大家的留言得知呢類主題係幾咁受歡迎!尤其是超值價18蚊對嘅蝙蝠俠眼膜【重溫請click心水推介醫學品牌平民價Eye mask
,店主告知訂貨情況真係好誇張,email都覆唔切,知道大家咁鍾意我都好開心呀!
之不過,我嘅宗旨係好就會講,唔好都或者會攞出嚟彈,而價錢貴更加一定要物有所值至可以出現喺我blog文內,明燈指引免得令大家嘥錢嘛!

今日想講一個美容界名牌,大家通常一聽到就會有以下反應:「嘩!好貴囉!」Yes,無疑係貴,但又未至於成萬銀一樽面霜,相信很多人還是負擔得來的。
揭曉:LaMer。點解無啦啦講佢?
事緣噚日收到小道消息----公認星級靚仔派張X霖及方X信都是長期用家,他們是真金白銀去專櫃買,而不是免費贊助喎!睇佢兩位膚質就足以證明呢個品牌真係有產品好work,相信大家同我一樣好想知佢哋用乜東東呢?!
呢個就係main point喇!
利益申報,我都係LaMer某些產品追捧者啊!

可以令明星們及大家皮膚keep住青春不老,點可以唔提LaMer皇牌Crème de LaMer,呢樽面霜說來神奇......
是美國太空物理學家 Max Huber 博士因為一次實驗意外導致滿臉疤痕,經過12年之久研發出修復受損皮膚成分,那就是海藻,此藻不同彼藻喎,那是太平洋深海巨藻,一日可以極速生長兩呎,代表擁有極盛再生能力。博士持續使用自己研發的面霜一段一日子後,皮膚得以康復,柔滑了許多,bonus是皺紋及過敏情況減少,皮膚受傷的代價造就了此Crème de LaMer成功誕生!

經測試,發現此乳霜有衆多效用,不妨同大家分享:
幫助控制炎症---皮膚敏感也是炎症一種,其實皮膚組織發炎不一定是肉眼所能看見的,其滋養功效可令炎症情況加快散退,降紅功效最明顯。
舒緩濕疹---有錢太太將面霜搽於患有濕疹的小朋友頸部,及後告知感覺良好,不再因乾燥而痕癢,且更快平復。
修復傷口---在皮膚受損部位也可塗上,如暗瘡疤,甚或是燙傷部位,也能幫助皮膚修復。有一位朋友告知最近在峇里之旅,不慎誤將手掌抓在燈泡上,被高温灼傷,由於該resort太落後沒急救藥品,同行朋友建議試塗Crème de LaMer,即管一試厚敷,竟然真係無起水泡亦能令痛楚減輕,我諗用咁大量可能佢心痛多D囉!

名氣之大加多重功效,面霜定價$1,30030ml,其實都不算貴到令人卻步吖!

突然知道兩位星級俊男都用,我噚晚都拎翻出嚟為皮膚進補先.....
天氣又熱又潮濕,我本來唔多贊同用 Crème de LaMer,因為此乳霜的texture是系列中最rich(4),之不過至喜愛的 Gel cream 嗰款已經用晒好耐,唯有拎翻僅餘的Crème de LaMer作為晚間抗冷氣進補,至多搽薄身D啦!
特使用方法:取少量乳霜,置於手指搓揉,直至明,輕按壓;目的是溫熱乳霜幫助皮膚滲透。

嘩!套 LaMer 好happy...... 但好
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
潔面乳+潔面機=皮膚亮麗保養把關
臉部潔淨不足,是美容大忌啊!不單令膚色看來泛黃暗啞,膚質更會變差誘發粉刺暗瘡,更枉費矜貴護膚精華一支優質潔面乳及一部家用潔面機,就是皮膚保養最佳把關詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。