2012年5月28日星期一

創傷性治療後,敷乜嘢面膜?

皮膚接受創傷性治療後,如Fraxel laserMTS微針,經過一段自生修復,最終目的是違致先死而後生的漂亮局面;然而,重點是護理過程,究竟表皮層充滿看不見的密集微細傷口,嗰陣時可以敷乜嘢面膜呢?
當皮膚有傷口,用咩成分產品真係一大學問!深知維他命C、A酸、果酸等,總之刺激成分是大忌,我以前例必依據日韓做法敷CO2 mask,即粉粒混合漿糊嗰款,之但係,實在太昂貴喇,每次用一包要成百五蚊,我寕願用呢個錢再加錢出去做full facial囉!

終於,俾我搵到非常好的代替品,降紅、鎮靜、舒敏、保濕一流,至強係重要有修復損傷功效添!係乜嘢牌子嘅mask咁神奇?
其實佢唔係mask,係營養水,要嚟滲透棉紙作為敷mask簡直一絕。

答案揭曉:
是我喺《MORE》專欄介紹過「下一支鎮守家中的神仙水」----日本「醫藥部外品」Enary Mild Lotion( $460 / 150ml),因為文中張揚了其所蘊含之甲殼素強效是去暗粒及舒敏,結果,得知吸引了衆多讀者買嚟試,仲搞到曾經斷市要落訂waiting list...... 震撼;有一位男性讀者甚至電郵多謝我,仲告知他每兩星期用晒一支,買咗三支起勢要嚟敷面,原本好多暗粒及谷瘡都得以平復咗大半。知道後,我真的非常開心,因為推介的產品能夠如此受歡迎,令大家皮膚真正受惠......感動

最近,我再為呢支營養水加分,因為實驗再次證明係勁得,所以想告知大家!
事緣上星期一晚我剛剛做完Fraxel,皮膚超紅又熱呀,只可以用成分非常溫和產品,當時我構思咗非常好嘅方法幫助皮膚退紅、降温及保濕,就係下圖咁樣…….
 哈哈…..看來好誇張的敷面模樣,我起名「四手冰療法」!
我將壓縮棉面膜滲透Enary Mild Lotion敷上面再加冰墊,一次過快速將泛紅、灼熱感覺拋走,仲可以同步減低致敏機會,皮膚濕潤效果very good
由於沒色素,我至放心在皮膚最脆弱的時候用上。
呢個方法唔慳得,要倒好多至夠濕透面膜紙,敷五鐘已經夠,仲可以收緊毛孔呢!

做完Fraxel的隨後接連3天是黄金修復期,皮膚最吸收外來養分的時候,我除咗在晚上洗面後敷上 Enary Mild Lotion 3分鐘,仲有獨門秘訣,就是捨棄在SaSa買的普通壓縮棉面膜,用上日本空運由甲殼素提煉的面膜紙,圖中示圓粒狀,發揮雙重駐顏功效呀!
可惜,呢D甲殼素面膜紙是非賣品,傳媒界美容雜誌記者/編輯擁有的也只是為數極少量,是早前發佈會贈送試用
我覺得非常喜歡,也就為我的讀者爭取,現凡買Enary Mild Lotion一支 ($460 / 150ml)可免費獲贈兩粒甲殼素面膜紙(非賣品),送完即止啊!

Enary專櫃:中環Harvey Nichols 3695 3125
***請於購買Enary Mild Lotion時,說是Yoko’s blog reader,就可免費獲贈兩粒甲殼素面膜紙。
———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
潔面乳+潔面機=皮膚亮麗保養把關
臉部潔淨不足,是美容大忌啊!不單令膚色看來泛黃暗啞,膚質更會變差誘發粉刺暗瘡,更枉費矜貴護膚精華一支優質潔面乳及一部家用潔面機,就是皮膚保養最佳把關詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



1 則留言:

  1. HI~TOKO~
    我之前參加過你嘅一個活動,不過唔知應該去邊度交BLOG LINK,可以SEND EMAIL給我嗎?
    MY EMAIL : KOOCOOLDAY@YAHOO.COM.HK
    BY FINE

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。