2012年5月23日星期三

心水推介 —平民價茶樹油治暗瘡

呢排我身邊好多人受暗瘡困擾…..無膿頭惡瘡,連頸都生埋瘡,好多棘手事件!
原因好簡單,天氣尤關,又濕又熱,油脂分泌旺盛底層又缺水,食埋煎炸辣嘢少飲水;內在通常是因壓力大或情緒低落影響荷爾蒙分泌失衡。

如何自救?首要保持心境開朗,其次係唔少得一支「可靠」治療暗瘡產品。
點解標榜「可靠」?因為激進速效的暗瘡產品好多人嘅皮膚都受唔起,以我家姐為例,皮膚超超超敏感,一係就白白滑滑(她皮膚天生靚過我) 一係就幾粒無膿頭大瘡齊齊示威。若然佢用強勁暗瘡產品,九成瀨嘢又紅又腫乾到痕,我嘅責任就係幫佢諗計,又要有效又要安全的「可靠」之選。

平靚正溫和滅瘡推介:
「天然暗瘡治療師」---茶樹油

茶樹油有咩療效?
茶樹油是由樹葉提煉出來,在傳統醫學上具治療價值,有天然殺菌消炎功效、舒緩疼痛、減輕感染及保護損傷等,如將茶樹葉研磨做成糊狀的外敷料,搗碎的葉子驅趕昆蟲。當中以對付暗瘡的效果最為當今所認受。
茶樹葉甚至可用作煲水服用,以減輕喉嚨腫痛。(注意:請向中醫查問體質是否適合)
於第二次世界大戰之時,澳洲軍隊帶備茶樹油作隨身急救,外敷消毒及保護傷口。
茶樹油咁天然,竟然有如此多療效,大自然真的非常奧妙!

坊間茶樹油治暗瘡產品衆多,我第一支是購自Body Shop,呢款皇牌產品深入民心,價平乃中學生至buy!之後轉用過一些不知名品牌,到最近就同家姐一齊試緊澳洲的Thursday Plantation 茶樹油暗瘡啫喱。
澳洲Thursday Plantation暗瘡啫喱 $98.925g
萬寧、屈臣氏、Sasa、卓悅、colormix有售】
 透明啫喱軟膏能輕易滲入皮層,潔面後,塗抹少量於患處。
研究謂,所含之茶樹油成分能有效消滅引致暗瘡的32種細菌。
我最concern是成分中不含「過氧化苯」(治療暗瘡常見化學成分) ,能減少對皮膚的刺激,如紅腫、缺水脫皮現象;滅瘡唔使吓吓用最激進方法嘅,mild 瘡自有mild方法應付嘛!


大家對呢個品牌可能有D陌生,等我話你知過人之處啦!
為是澳洲產地,須知每一植物精油都有它的主産國,像保加利亞玫瑰精油、法國南部的薰衣草精油澳洲的茶樹精油等優質。
此品牌在澳洲新南威爾省有自家種植農埸,提煉的茶樹油更取得「療效註冊(澳洲) 」,質量及功效絕對有保證。
滅瘡功效被測試評為超乎國際標準,活躍殺菌成分Terpinen-4-ol至少達40%,超越澳洲及國際指定標準的30%,溫和得嚟都要有效嘛!
暗瘡啫喱所蘊含的茶樹油100%純正天然,確保低刺激性,家姐敏感肌用咗都ok

用後感:呢支Thursday Plantation暗瘡啫喱是敏感薄弱肌膚溫度滅瘡之選,無刺激感,試用評價是3日內令暗瘡逐步萎縮,然而,味道濃烈不是人人喜歡;若然是急進派,想將暗瘡一晚置於死地,那麼呢支茶樹油暗瘡啫喱就非你杯茶。
———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
西班牙新機 一次搣甩一寸Call機腩
集多技術的射頻減肥儀器又有新對手了,有一部全港獨家新機吸引了我,它是來自西班牙最大醫學儀器品牌「做一次減一吋」call機肉詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。