2012年10月30日星期二

「眼線筆」大眼妝

今日配角係愛貓 Bubebu,主角係我眼妝,
又有「眼線筆新歡想話俾大家知

女性鍾意買鞋買衫買袋買化妝品.....我都係,仲要瘋狂個堆喎;講到化妝品,其實我儲得至多係眼線筆,仲要all black添;之但係 black 都分好多種類嘛,襯唔同衫、想化唔同look,都可以細心揀選--- 帶灰的黑、帶閃的黑、超濃的黑等等,效果好唔一樣呀!

呢支就係我新歡!
11月1日至登場的最新冬季限量版---- Majolica Majorca魔幻眼線液 $128 
(指定屈臣氏及莎莎有售)

筆尖極幼,易劃出好 natural 的眼妝;
喜歡輕易在眼皮上色,無須來回幾次;
重點是超強防汗、防油、防淚水,持久不易甩色。
但我覺得要彈的是,需要大半分鐘至乾透囉,想on top 再做layering都急不得。

是幻彩珠光濃黑調,看示範就知黑得來不會太硬實;
呢支眼線筆特別適合用來描劃兩個位置,就係眼頭同埋內眼線喇!
眼頭:筆尖夠晒超幼細,可以細緻填色,又不會化開。
內眼線:超強防汗、防油、防淚水配方,唔怕變熊貓眼。
---

想更有層次感,要加埋佢......
想眼妝更深邃,我梗會靠埋 gel eyeliner。
呢盒係台灣美容小店買的,只需幾十蚊勁抵用,柔滑易上色仲唔易溶添!激讚!
至於最緊要的工具---眼線掃,必推介 Bobbi Brown Ultra fine,
軟硬適中兼絕不會甩毛,非常耐用,兩年都唔使換。


深邃眼妝:先用gel liner劃較粗的整條上眼線,
然後在睫毛根部上下邊位再用珠光黑色眼線液塗一層,
就會有不同深淺及不同亮度黑調,塑造層次感。

想使出更專業妝技,就要 on top 再加眼影粉做blending,
當然唔少得像真的捲曲 fake lashes 啦!

————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
去皺寶盒
安在家中都可以享受到專業級美容院護理功效?以科技日新月異而言,我相信將會是美容界大趨勢。頃刻希望皮膚幻變平滑無紋?我近來試用了一套家用專業級護理療程,須持之以恆半個月,美肌成績達滿意程度,我視它為「去皺寶盒」。情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。






沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。