2016年8月12日星期五

解構疑問!有得痾又有得瘦之謎

最近,我身邊朋友非常喜歡將各自的「便便」同我分享,好友M仲取笑我係「便便達人」。其實唔單止身邊好友,連讀者們都一樣將大家的「便便」拿出來同我討論。
唔唔唔......點解大家會咁樣對我呢?!
全因為我呢個FB Live播:https://goo.gl/TohPPm

 

因為主題係:【減極唔瘦 VS 食極唔肥】
直播戲肉係:排毒+通便+排水+瘦身 兩大秘方

「便秘」係大部份女性之苦,「肥胖」係大部份女性之敵,所以,我呢個直播題目梗吸引女性啦,身邊好友及讀者們睇完live,人人心急如焚去萬寧撲盒《反胖通素》試試!上星期六朋友的生日飯局,一坐低,幾位好姊妹已經圍住我,問:「點解我行過幾間萬寧都買唔到??」唉,莫講話你地,我的FB inbox及直播留言都被讀者洗版,好多人都問「點解買唔到?不是間間萬寧都有嗎?」,當然,亦都有買到的話「好彩好彩!」
 

賣到斷晒市,好在自己入定少少貨在手!

AlkaBiotics 《反胖通素》 $198/一盒12包 (全部萬寧都有)


終於有讀者留言告知,真相大白。原來店員話突然好多人買《反胖通素》,又補唔切貨,所以咪斷市囉!大家明啦,我係冇講錯售賣點,只不過賣得太快,好多讀者朋友撲個空而已。可想而知,能幫助身體排便排毒排脂,兩大成分益生菌+生果酵素,原來都市人係幾咁需要佢呢!

其實呢隻《反胖通素》對我而言真係好work,說的是痾得好排毒及保持易瘦體質(我堅食量多過男人),不過一直都唔敢點分享俾大家,因為人人體質不同,不一定在我身上有效,就在其他人身上也有效。直至我同PA Vivian傾開計,原位佢老公又係排洩不通的人,加上重量級身型(他笑言內臟脂肪重過老婆體重),所以我話你俾老公試下啦,'maybe'有機會得。

我已經講定,食完頭一兩日,會先有好多氣排出,未必一定係屁,可能只係氣(胃氣),一定要多飲水,就有機會排「水便」,而「便便」更會偏黑色,因為係一些千年宿便,同埋勁臭囉,記得沖多幾次廁所,咪臭親屋企人同dolly,呵呵!PA老公實證好強,他說第一次飲了一杯《反胖通素》,之後兩小時內「勁放氣」,感覺肚無咁谷,最surprise係之後好快有便意,竟然堅成功喎,痾得多之餘仲肚腩偏了些少,希望藉此輔助減肥排脂,想身體健康D,兩公婆都好開心添!其實我仲開心,因為分享的心得受人認同和令人有得著!


而我FB inbox更是排山倒海式被轟炸,呢期很高興收到讀者們的「便便報告」,留言中「有喜有憂」值得拆解......


例如呢一位讀者阿Wing,向我分享她食了一星期的反應,佢同部分初試的讀者一樣,最初覺得無乜料到,呢一點亦係我一直要大家明白,這就是我之前有所保留的原因,因為真係人人腸道反應不同。而我亦解釋了,初期一定要多飲水去配合,及堅持定期服用,非瀉藥也非藥物,不會肚痛,亦不會依賴。結果阿Wing的堅持終於有回報,一個星期後的反應,大家可以從她的分享中知道。


亦有讀者食完,一晚見效,你睇下她的用字及形容,我已經幻想到她的心情有多興奮!

 


 


另一個很多讀者關心的問題,就係M到食唔食得?答案係可以,因為《反胖通素》都是天然的益生菌及食物酵素,不影響荷爾蒙,經期都可以一樣照食。


由於收到大家很多疑問,我整理了一些重點,決定一次性回覆。不過,在重點開始之前,就係要講呢款益生菌及酵素雖然標榜有減肥作用,但我不希望大家只focus在這一點上,因為減得到係bonus,增強腸道抵抗力、便便暢通、排毒素、抗疲勞、防暗粒才是更重要。
益生菌外,佢本身都有天然酵素,如木瓜及菠蘿酵素高纖keep fit,也加入我常提及的食材生薏米,故此可以去濕去水腫,有讀者問及,如果有食其他supplement有沒有衝突,我也有吃纖維粉、膠原蛋白、Q10等,我的營養師說配合都無問題,加上又是那句「記得多飲水、多蔬菜啊」。


Q)點解益生菌可以甩脂?

解說:無論食量減到點,運動做幾多,都仲聽到減極唔瘦,減極都係咁呢類字眼,想了解.......即睇以下其一類別益生菌。
呢盒沖劑所含的益生菌,非一般補充營養品的益生菌種類(與我慣吃的也不同),標明是有助減肥去脂肪的「食脂瘦身菌」,究竟這是什麼來的呢?
答案:鼠李糖乳桿菌-別號「食脂益生菌」,經臨床實驗證實可安全地減重,原理是進入腸道後,開始食脂〈分解脂肪〉、排脂〈脂肪、宿便剝落,包封、排走〉、阻擋〈保護膜阻擋脂肪〉三個步驟。
那實驗證明,以一位120磅,身高160cm身型女士計算,維持一個月食用,可成功健康地減掉約7磅;減體重5.5%,降低體內脂肪率達11.2%。這數字僅作參考,大家別為之瘋狂,記住人人體質有異。
一包一杯,有成600億益菌,平衡一眾衰菌,我脂肪不多(咁樣講會被人打),瘦身對我起不了大作用,個人認為暢通便便將毒素廢物帶出身體,兼保持腸道健康更重要,皮膚自然少暗粒、減少粗糙感,膚色更醒神。


Q)成分可靠安全?若然長期食用會否依賴?停用就無得痾?
解說:這是全天然,沒瀉藥成分,故此不會依賴,沒有副作用,我才放心叫埋屋企人食用,親試效果好才同大家分享。
如菠蘿酵素〈分解脂肪〉、昆布〈含大量膳食纖維,增加飽腹感〉、紫菜〈消除水腫〉、木瓜酵素〈分解蛋白質、脂肪、碳水化合物〉,荼多酚〈抵抗自然基、排毒、活腸通便〉,加上益生菌一種-食脂瘦身菌〈甩脂〉。
至於停用後有無得痾,視乎你腸道原本情況,比起服食前是有改善的,但停後益生菌續漸減少,也就要再次補充,天然食物中也可吸取,如乳酪和酸奶。


Q)飲用時間是怎樣最好?一般相隔幾耐至有得痾?

解說:盒上標示每日飲用一次,我覺得尤其是一向有便秘,腸道蠕動慢的,又少運動的人,初期更要乖乖連續試足一星期。
而我是習慣每晚飯後才飲一杯,大家記得要用暖水(約40度)來沖調,切忌用熱水,會破壞益菌和酵素活性。
我初頭飲用?第一、二日都有排氣(是酵素在腸道發揮作用)(勁好,因為我一向肚風多);某一次飲後相隔一小時,有強烈感覺到腸道在蠕動,不肚痛但感覺怪怪的;我是?到第二次,相隔十多小時排黑便、水便(活菌清宿便),那是毒素,有較強異味;第四日打後回復正常軟便。按:每人情況不同。
==============================

 

全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

1 則留言:

  1. Did you know that you can create short links with Shortest and earn money from every visit to your short urls.

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。