2016年3月25日星期五

「塗之美白針」素肌淨白facial

呢期醫美界,水光槍注射療程依然強勢,連帶打正旗號用水光槍為名的「水光槍面膜」,都借題發揮成功,高舉不用復原期、不用捱痛,只需密密敷面膜,就有如注射水光槍般的持久深層保濕,我身邊兩位朋友和一位美容記者係忠實用家,異口同聲「真係好用喎,超級保濕,連敷咗幾日,皮膚仲非常白淨添!」
至今,我仍沒有試用過任何品牌的「水光槍面膜」,只能認同具gimmick,對於其美白保濕效用,末可妄下定論。

至於,「一白遮三醜」,呢句說話,我仍然好buy㗎!

「塗之美白針」我就親試咗,是外塗產品就有如做了點滴美白針過程無痛安全且舒適到極,這是美國科研treatment,可惜是無家用版,首次在美容院做完這專業療程,臉皮即刻白咗一兩級色階,暗瘡印之後亦加速淡化,確實有點意想不到,故此份外滿心歡喜吖!

何解外塗護膚產品,都可以令皮膚即白?
一)是要視乎成分,兼具褪去老化角質+去黃美白+抗氧化三管齊下,但最緊要成分既溫和高效,卻又不刺激不致敏。
二)是成分能滲入到皮膚深層,才可以持久美白,及由底層至面層透白出來。

什麼成分針對美肌美白療效?
這個美國科研注白treatment,過程每次用上一盒whitening box set,內有多支護膚品,可謂集腋成裘,將美容界被公認駐顏有術的成分逐層注入肌膚。
成分包括:
三胜肽、維生素C誘導體、熊果素、氧氣、𨍭梅素Q10、去端肽膠原、水解蠶絲、水解核糖核酸、橄㰖角鯊烯、左旋蛋白氨酸、桑白皮萃取等。
最值得一提是用了P.A.T 滲透技術,令成分靠外塗也可以帶入肌膚底層,提升美白效果。
以上成分對肌膚的療效:
分解和抑制黑色素、抗醣化抗氧化、刺激膠原增生、加速新陳代謝、延長緩細胞老化、抗炎和強化肌膚抵抗力。
大包圍「養肌」concept的確吸引,當今忙於兼顧事業家庭的時代女性最buy!
-

即睇「極光注白療程」重點位:
進行的步驟,是測試皮膚狀況問題,對症下藥,如潔面後,從皮膚的乾爽度,治療師就可知我的肌膚是否缺油?下一個敷酵素面膜,皮膚那部位最先令白色變透明,就代表女士至唔想出現問題-皮膚缺水?
從來,老化角質細胞會block住毛孔,阻礙往後吸收護膚品,所以peeling是最速效方法,而較不刺激肌膚的就是用生果提煉酵素。
呢個步驟正正是用木瓜酵素,論天然溫和這款成分可算是頂級,竟然可以敷在眼皮貼近眼缐位去色素,敷8分鐘後洗掉,過程確是沒有澀眼,無刺激性,勁like,眼部四周圍積聚已久暗沉色素,終於有方法救喇!

敷酵素面膜時,治療師為我同步做頸部通淋巴,原理是排走毒素,膚色才可浄白吖!
唔怕痛的你,治療師手法是turbo般快速配用力深層按壓。
怕痛的你,治療師會將力度減,和收短每下按摩距離。
又愛又恨是做「耳下去風」,即推按耳背耳珠下方,如果咳就即是肚多風,不幸地,我狂咳!
做facial當然不少得細心位-針清修眉,而我眉毛經常keep 住超級整齊無雜毛,治療師笑言「無乜嘢搞添!下一步......

到我最享受的facial按面環節,尤其愛有點酸痛,覺得更有效促進循環、排水、瘦面吖!
按摩膏集合眾多保濕、排毒、美白成分,透過指壓通淋巴排走乳酸和毒素,面+眼都要兼顧,才可帶動全臉的淋巴液運行。

由於面部和眼部treatment的護膚產品完全不同,故此,我先做針對眼部問題療程。
眼精華液有三支,一次過導入皮膚,救晒又黑又乾又有紋的眼部肌膚。
Step 1
對付黑眼圈
step 2
對付眼肚眼紋
step 3
修護細胞
配合離子導入儀器,將三款精華迫入眼部皮膚,全過程約10分鐘,機頭微細可針對性在眼淚溝位滑行,用適當力度推鬆眼框內淋巴管道,幫助排水和毒素,上眼皮立即無咁浮腫!

接著,到facial戲肉,就是bling bling雪白面部皮膚喇!
1號仔serum活躍細胞加強之後吸收
2號仔serum控制黑色素美白成分
配合離子儀器技術,將精華導入面部皮膚,全過程約10分鐘,每次用上整支serum,非常足料,皮膚自然即刻醒神。
3號仔serum是鎖水和修護肌膚功臣角鯊烯
水分十足,配以暖暖雙手按摩,加強微循環和提升吸收力,此刻已經感受到皮膚超軟滑和加強咗彈性。

到真正見到surprise白浄肌色,是敷埋呢個倒膜之後,將之前步驟的十幾種營養成分,鞏固入肌膚深層。
當撕掉面膜,見到自己皮膚真的•很白,以我原本肌色已經頗白(帶微黃),有肉眼能見得到進步空間,真係surprise!
按:「極光注白療程」,面和眼部皮膚使用的產品是完全不同的,而價錢也是分開,視為兩個treatment,我眼底肌膚好脆弱,而且天生有黑眼圈(托賴鼻敏感改善咗,而家色素淡好多了),但唔想臉愈白,眼底對比看來愈黑,當然要兼顧,所以上述所分享的步驟,是眼面合拼一次做齊晒。
-
呢個係treatment嘅leaflet ,測試實證相片係咁,做三次膚色亮白了很多!


有好嘅treatment,都要有好嘅環境配套!
我喜歡的beauty center之一係呢度,環境舒適有格調,名模Kathy Chow是創辦人,以我所認,她對皮膚、身型、健康的堅持,加上用自己名義創業,就如我以自己名創辦'Y's Recipes'食材店,「只給大家最好的,才過到自己關口!
--

素肌淨白美國D-White Divine 極光注白療程 
首次體驗價 $580    75分鐘 / 面部肌膚
*優惠期至2016年6月30日
致電預約,請說明是Yoko 讀者,方可享用特別優惠價!

Megeve Beauty 
銅鑼灣希慎道1號20樓  預約電話:2591 6128
尖沙咀彌敦道74-78號文遜大廈2樓A1店  預約電話:2191 9789
荃灣眾安街68號荃灣千色匯I期23樓2310室  預約電話:2940 6161

-----------------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram


1 則留言:

  1. 請問想全身亮白d, 可以有咩方法呢? 謝謝

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。