2015年11月20日星期五

超筍讀者價 $388- 兩小時Facial送「瘦身」再送「護膚品」

醫學美容風氣使然,令女性衝著立即變靚,冒著療程痛楚,也安然承受!
我絕非經常性做超強激進捱痛儀器,無須下下出動Fractional laser、1 Polar RF......皮膚是需要自我更生修復,「養肌」是一門學問,亦需要有決心。

靚環境+靚裝修+靚品牌的facial,確實係我舒緩身心兼舒適執靚皮膚,放假「養肌」活動。
就如瑞士品牌Glycel,每當我預約去佢哋嘅treatment centre,就預咗當日可以享受一番,是放鬆心靈皮膚休閑之旅,唔需要心跳加速緊握拳頭手心標汗做護理,haha,no pain no gain絕非此地!
的而且確,好多年前,我已經有用Glycel嘅產品,連我阿媽都識係超級靚嘢,最近見到我盒Glycel Stem Cell 眼精華,精明嘅佢話要試試喎!我至愛嘅燕窩啫喱眼膜已經dis-con了多年,收到好消息終於有新升級版本,將於12月面世,我好期待試用啊!

燕窩護膚系列係Glycel王牌,豐富蛋白質氨基酸令到皮膚又雪白又滑溜,最啱冬天嘅皮膚補補佢。今次同大家分享嘅護理療程,一如以往,有我出手,梗係為讀者爭取最最最超級優惠:
超筍價只係三百多元,歎盡以下四項-
1)個半小時面部皮膚大番生-鑽石去角質+儀器注氧+色光嫩膚+矜貴成分燕窩按摩
2)半小時儀器瘦身通淋巴,過程如皇后級享受,兩位面身治療師四手同步進行,快靚正唷。
3)完成後,奉上水果+自家煲養生茶+芝士飛碟,休閒享用。
4)最後,仲送你體驗套裝,4件護膚品帶返屋企keep住靚......
筍成咁,為我讀者專享吖,大家感受我以下護理過程,就快啲電話預約喇!
-

「Glycel 藍光注氧舒緩面部燕窩療程」90分鐘
Glycel Spa有6間分店,我去過當中3間做treatment,環境俾我感覺都係-靚裝、舒適、非常優雅,音樂、燈光,同埋香薰味道都能助以放鬆心情吖!
這面部護理的主角是獨家意大利儀器,叫做'Overline',一機有多用途。
-鑽石機頭去角質磨走死皮 
-釋放100%純氧氣,為皮膚注氧
-微電流無針破壁,打開皮膚壁毛細孔,將營養滲透至肌膚底層
鑽石去角質
去角質磨走死皮-呢個步驟我非常注重,不喜歡一般只用磨砂粒子,因為毛孔真正暢通,靠儀器就最徹底乾淨至令皮膚吸收到往後的營養成分,否則愈堆愈多,最終反效果是引起暗粒。
治療師集中在我鼻位和下巴位,磨走死皮和油脂。
鑽石機頭配合真空吸力吸啜推行,本以為會對皮膚頗刺激,竟然是完全不覺得刮緊皮膚,算是鑽石磨皮機同類型中最溫和,足夠去角質亦不會損害皮膚啊!
部分黑頭冒了出來,接着可直接針清,不用配合蒸氣機,清走粉刺後以電療棒殺菌消炎,仲有修眉服務吖!

皮膚乾浄,到把握時機灌輸營養,是塗抹精華配合最愛的注氧。
先根據皮膚狀態所需,餵皮膚飲意大利抗敏保濕或淡化皺紋精華;緊接是儀器釋放100%純氧氣,為皮膚注氧。

儀器注氧
大家可知氧氣對皮膚的重要性嗎?皮膚細胞氧氣不足,膚色就暗啞不勻,以霧化了的微細氧氣分子,穿透毛細孔就可以加速修服細胞和去黃。
過程感覺涼快,噴嘴有一定強力,注氧進行中的皮膚位置,看到受壓微凹下,聞到無味,感覺皮膚在健康進補中。

無針破壁營養滲透
這時皮膚已經醒神,還未夠啊!要加強保濕,這無針破壁導入約15分鐘,就是令皮膚往後幾天持續得到水潤的功臣。
意大利植物精華液,療效是滋潤鎖水淡紋,配合儀器技術令精華液直入肌底。
微電流無針破壁,打開皮膚壁毛細孔,將營養滲透至肌膚底層;另一效用是加速微循環,幫助排走多毒素。

呢個facial絕對係賣大包,用上品牌最新出加強版燕窩面霜來做按面,這個Hydro firm Skin Perfection cream全效面霜,成分是矜貴燕窩,含有豐富蛋白質氨基酸,令皮膚白滑富彈性健康,女性必冧!
燕窩按摩
治療師見我皮膚吸收得很快,即是「食得落」,放膽取多份量來按摩,15分鐘,面連眼部,皮膚超級柔軟啊!

色光嫩膚
仲未完,係呀,歎足90分鐘嘛!Facial最後甜點是照LED色光護理15分鐘,照燈同步有肩頸按摩,舒緩肌肉繃緊。萬聖節已過,我呢個樣仍然籠罩節日詭異氣氛!
塗上色光啫喱面膜才照LED藍光,面膜是含32種天然植物成分萃取,內含閃粒子折射,目的是能加強多倍吸收藍光。
根據皮膚所需,塗上不同顏色面膜和照不同色光。
藍色-舒緩保濕
白色-提升收緊
黃色-平衡油脂分泌來,適合暗瘡性肌膚
紫色-抗皺淡紋
-

我讀者,超筍$388 facial價,仲加送半小時儀器瘦身通淋巴吖.......
「LCT色光塑身療程 / 30分鐘」
30分鐘,建議集中在一部位-腰肚、大腿、小腿、肩頸,提醒讀者,時間有限,專注比大包圍更見效!做儀器前會先塗按摩油,純天然含有葡萄成份,滋潤和抗氧化。
儀器是歐洲的'LCT',負壓吸力通淋巴去水腫修身,同步輸出遠紅外線幫助血液循環。治療師提醒我過程中要配合盡量放鬆身體,不要勒緊肌肉,才可以帶走乳酸。
-

我喜歡的,也為大家爭取,這個高質素面+身護理,Yoko 讀者可享有以下超級著數優惠:
只需$388 就可以歎呢兩個treatment,仲有護膚品送添!
「Glycel 藍光注氧舒緩面部燕窩療程」90分鐘
送 「LCT色光塑身療程 / 30分鐘」
頭100位讀者,於完成療程後,更可免費獲贈Glycel 套裝護膚品啊!
燕窩水凝煥膚面膜3ml
燕窩原效極致乳霜 3ml
燕窩緊緻修護精華 3ml
緊緻精華眼霜 3g
-

此外,讀者可享特惠療程組合:
$9,880/8次(任選*指定面部療程共8次- 4個月內完成)
Wah......兼送42度光動能去紋緊膚儀-價值$2,888
結合微電流、紅光、42°C 熱能及震動功能於一身增生膠原緊緻粉嫩
-

Glycel Spa 各分店也可享用護理:
銅鑼灣/中環/尖沙咀/旺角/九龍塘/沙田 
預約時,請說明是Yoko讀者,方可享用此超級優惠價
預約電話 : 2810 8206
*優惠期至2015年12月31日
*優惠每人只限一次
*只限新客戶

--------------------------------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。