2015年10月19日星期一

自拍補光神物 自拍神燈

名是我自己改的,叫自拍神燈。
或者你們都可能見過,只係一粒小小的LED補光燈,插在手機的聽筒插位。由於是由十多粒LED組成,光度當然比手機內置的LED燈更光,一照,面色當然非同少可!

但早兩星期前,我才第一次發現這個「自拍神燈」,驚為天人!平時出席press con活動,有些場地充滿氣氛,自然燈光紛暗,遇上同場出席的好友,自拍留念,真係影完都唔想留念,唔夠光又粗微粒,尤其是天花板的燈光,射在睫毛反映陰影,面色看來又黑又不均勻。

今次位大會攝影就好醒目,見到我們自拍,立即大叫:「等一等!」,以為佢想幫我們影,點知佢伸手入衫袋,拎粒「自拍神燈」出來,插落手機,即刻令到張六人自拍大合照,居然人人面色出眾!個個睇相後非常滿意!

有三個光度調校係最窩心之處。


你諗下,就連專業攝影師都一粒傍身,令到我們凡人更加想擁有,亦更加相信它的出乎意料效果。專業攝影師更告知,叉一次電可以用足五小時㗎!
結果呢個活動,人人都唔記得有乜新產品出現,個個都淨係記得呢粒「自拍神燈」,所以我都唔好意思提係邊一個品牌的PR咯。

之後,當然第一時間去電腦商場搵啦,原來都唔係大部份accessories鋪頭有得賣,有都要$78-$88一個,最平係團購網,$55一個。
不過,真係好好用,一來細粒,你唔需要長期插在手機上,放在手袋內,有需要才拎出來用。

然後有三個亮度選擇,唔怕打到塊面爆晒光,算係非常細心。內置USB叉電,使用上又夠方便,真係冇得輸。


就算唔用來自拍,當電筒仔用都一樣有用。
睇完係咪好想買呢?但又唔鍾意女仔人家一個人行電腦商場?我幫你解決埋呢個煩惱,去Y's RECIPES就有得買啦,仲平過團購,$30就可以買到。
仲有黑、白兩色選擇,唔明點用咩?女店長可以詳細解釋俾你知,咁先夠細心,拍得出靚相!


Y's Recipes
地址:銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3/F J室,有三部電梯,按3字即可到達(店於希慎Apple Store附近)
電話:3565 5971
營業時間:1230-2030

——————————————————
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。