2015年8月26日星期三

韓國 Vol.1 教你避踩地雷 地膽美食

咁relax嘅情景,香港少有,在韓國倒可忙裏偷暇啊!
-
有緊貼我FB page的,相信也知道我上星期到了韓國4日......
仲post咗3折買韓鞋必去處、明星秘店醬油蟹等誘惑大家,而大前提實情是beauty media trip工幹,工餘以外把握時間狅食狅買,捱夜目的是集合最豐富資訊同大家分享啊(辛苦晒,哈哈)!
-
此行,很高興榮獲當地著名LG Group旗下美容品牌'The History of Whoo后'的邀請。
這品牌在韓國非常著名,代言人是李英愛,行矜貴路線,用的是珍貴素材如冬蟲夏草和人蔘,出自宮廷皇后欽點的韓醫藥材美容秘方,以養生理念護膚,正切合我一貫大力提倡的內外調理方向!

'The History of Whoo后'在香港已經有專櫃喇,我去韓國做什麼?
是率先了解和親身體驗,10月初香港才有售的The History of 后 「還幼」加強版護膚品系列,咩叫「還幼」?我覺得很有意思,是令人充滿展望的還原十年幼嫩肌膚」.......而呢篇blog敬請軾目以待,9月尾才同大家分享。
-

今篇blog文,集中火力推介大家赴韓四部曲!
vol 1-超級美味韓食店
vol 2-抵買服飾戰利品
vol 3-輔助食極唔易肥
vol 4-瞓少唔易殘方法
Let's go!!

-超級美味韓食店
「醬油蟹專門店」
見到咁澎湃嘅蟹膏,人都顛!將白飯塞入蟹蓋內同吃,中和鹹味,絕配啱key。
這是韓國醬油蟹專門店,雖然這類專食店當地有不少,甚至在濕地巿場也有售,但論美味和衛生度,韓國人宴客都㨂這裏,我們衆人吃後也沒肚子痛吖,haha!!
-
醬油鮑魚,也是這店名菜,爽口彈牙。最特別是經醃漬後,連平時棄掉的鮑魚腸臟也上碟食用,現場很多編輯也放棄試食,我即管品嚐,囗感似粉腸,味道不腥,出奇地好味喎,論健康,咁高膽固醇當然不宜多吃啦!
-
我最讚是海苔湯(即是紫菜),與以往飲過的完全不同,看圖大家就會見到紫菜是一pat pat而非一片片的,韓國地膽告知「靚的紫菜才會溶化」。真係太好味喇......好滑溜兼好香紫菜味,我決定要買返香港,一行等人吃飯後專登去了lotte supermarket,店員帶路到賣刺身專櫃,可惜竟然賣晒,或許是太晚了。
-
N位韓星都係嚟呢間,門內有相為證㗎。由於非常爆場,所以提醒大家必需預約,二樓有三個獨立房間,每房可坐12人,傾得興奮嘈吵也就不怕騷擾別人。
-
整楝醬油蟹專門店,外型充滿蟹的霸氣!
-

「牛肋骨專門店」
我以往到韓國必吃多餐牛肋骨,曾經在blog文分享的是位於明洞地舖;但韓國的牛肋骨店質素可以很差參,試過在明洞上樓的一間十級難食,氣憤兼浪費quota。
今次韓國地膽預約了位於三淸洞烤肉專門店,主力食牛,也有少量豬的。牛肉厚身又軟滑juicy,醃了醬汁的帶有果甜香味,超正!豬扒雖然不是大家favourite,試後也讚同肉質不俗。
-
歎完燒牛肋骨,食個冷麵心理上冇咁熱氣,酸醋味仲可以消滯添吖!
-
此烤肉店位於三清洞,逛街舖shopping後鄰近方便。
-

Waffle 窩夫專門店
我一向極喜歡韓國的窩夫,尤其是cafe環境裝修可人兼舒適,甜點款式又多又靚,人人相機先吃!
胃就只得一個,仲要放以上咁多美食,窩夫店在韓國有咁多間,避踩地雷店,最值得應該去邊間呢?
My favourite 係Beansbins Coffee,連鎖分店中最好味是東大門,兩年前吃了兩次,可惜今次欲重溫才知已店舖已關門了,最終到了三淸洞店。
-
韓國蛋糕界明星,紅咗幾個月仲係佢-彩虹蛋糕/蛋卷,偶像劇及MV都會經常見到。
-
一行7人吃掉4個窩夫+兩杯沙冰,可想而知有幾咁好吃幾值得忘卻肥胖!
[網址 : http://www.beansbins.com/ 連鎖CAFE (韓國有好多間分店)]
-
海鮮,在韓國非常值得一吃,很簡單,夠新鮮就好吃,辛辣蟹鍋拉麵、海膽、醃生蝦、灼原隻墨魚連春、活八爪魚.......


下回同大家再續,韓國開心快活之旅......
-抵買服飾戰利品
-輔助食極唔易肥
-瞓少唔易殘方法
----------------------------------------------------------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。