2015年8月7日星期五

Paul & Joe Beaute 貓咪搞善事

「嘩!化妝品靚到唔捨得用呀!」
呢句說話相信很多女士都好明,男士們則完全唔明......「又要買又唔用,傻的嗎?」

靚到唔捨得用嘅妝品,Paul & Joe Beaute 定必有份!


最新系列延續可愛貓咪做主題,仲有貓咪最鍾意住嘅雀仔,上演「貓捕雀」,穿梭於眼影胭脂、唇膏、粉餅......


噚日,記者發布會在一間法式靚裝餐廳'Maison es'舉行,是開業4個多月,連李嘉欣、Janice Man也被可愛貴氣別緻裝潢吸引曾經到訪覓食。而openrice大部分評價是「至啱影相,價錢偏貴。」Paul & Joe Beaute貓咪主題在餐廳隨處可見。


呢碟手製法式甜點+鹹點,好精緻呀,最啱我囗味是莓味「梳巴」,清新又夠酸,正!枱上最吸睛當然係貓型紙版吖,我都好想為兩隻愛貓整番張啊!


縮影展出Paul & Joe Parisien Kitten cafe 概念,貓咪神情、食物、擺設等,造型栩栩如生!大家於8月7日至31日亦可以親眼見到呀,展出地點是Paul & Joe美容專門店-尖沙咀K11 art mall, shop B202。


相中嘅貓咪曲奇有外表又有內涵喎!因為係慈善義賣,大家用行動支持......
「Paul & Joe Beaute  x 愛心貓咪曲奇義賣」
由多媒體藝術家MaySum 即場在曲奇上畫貓樣,美味餅底則由製餅達人Stephanie烘焙。
詳情:
日期-8月22日 (星期六)
下午2:00-5:00
地點-Paul & Joe美容專門店
尖沙咀K11 art mall, shop B202
*不扣除成本全數撥捐「香港群貓會」


呢兩個Paul & Joe 貓印圖袋+貓杯超靚啊!!
是非賣紀念品,我拿回家後,媽咪和家姐到訪時見到非常喜愛,也就割愛送給她們了;Q版貓咪吸引力非同小可,不分年齡界限!

---------------------------------------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。