2015年6月10日星期三

去日本掃貨一定要坐日本航空公司

當完成了手頭上兩本新書的繁重工作,我說過一定要去一次旅行,放鬆一下,彌補自己閉關2個月的精神虛耗。
本來的旅行目的地,是日韓之爭,後來日圓突然急跌,結果便揀了成本較便宜的日本之旅。也慶幸自己沒有揀韓國,否則便有機會捲入新沙士的陰霾,我肯定要自我同兒子隔離,有一長日子未能見面。
我相信平日圓加上南韓這次事件,日本東京在未來日子會更受旅客歡迎,大家都會揀去日本「放血」!

淨係2件行李已經38.8KG,仲未計另外2件大手提寄艙行李,如果咁樣去坐國泰經濟位,我預計我的超重費大約要200美金!

之不過去日本掃貨,免費行李托運非常重要,最近我有幾位好友都因為坐國泰經濟艙,結果都因超重而加付額外寄艙行李費,每位都要100美金以上。於是大家都好緊張問我超重幾多?加了幾多運費?因為我3月份才去了一次,她們都肯肯定認為我的掃貨個性,一定超重,仲要畀唔少超重費。但我的答案出人意表:「一蚊都冇畀過。」
後來上網check一check,原來國泰經濟艙的免費行李托運上限是20KG(件數不限),雖然我是Macro Polo銀卡會員,再額外多10KG,但一般旅客如果去日本掃貨,只有20KG真係唔夠用,就算我有30KG都係唔夠。萬一超重,每KG收費20美金。
至於我點解一蚊都冇畀過?原來我3月份坐ANA,每人免費寄艙行李上限2件,每件不超過23KG,即是每人有46KG寄艙位,二人同行就有92KG寄艙位,帶2個大喼加2個大手提行李袋,點買都唔會超重,比國泰多一倍有多。


這是我去其中一個買BB用品的戰績!我坐JR將以上戰利品搬番酒店我已經覺得好神奇,更徨論帶番香港,我真係覺得為個仔,真係可以去到好盡!買得咁多,因為真係比香港平好多,我甚至想過買一部STOKKE BB車返香港(平過香港好多好多),不過真係超重(加上被強烈制止)所以先放棄。

就算剛剛坐JAL,免費寄艙行李重量同ANA一樣睇齊,結果有沒有超重?話俾大家知,我買了2兩部小童單車,大大的一盒,一共2盒都沒有超重。(今次重要買BB用品及衣服,日本又多選擇又平過香港,我會另文再介紹去邊度買又平又抵的BB用品,媽媽們要留意這幾日的blog文!)
之前的一篇文章教大家搵平Yen(重溫:Yen大跌!買爆日本搵平Yen攻略),然後到這一篇就是揀航空公司,記住,要掃貨,一定要坐日本航空公司,唔怕行李超重。如果你真的掃貨,住酒店都有貼士,一定要搵有機場巴士直達的酒店,難道要將這麼重的行李從酒店推去車站?再搬落月台?平價酒店而又有機場巴士從酒店出發往機場的,在新宿有華盛頓、在池袋有太陽城王子。當然,也有其他店有機場巴士,不過已經不是平package,這一點值得大家考慮。
—————————-
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。