2015年3月3日星期二

<東方新地More>盛宴 專欄作家chit chat報料

噚日,我獲邀出席咩盛事?
美容龍頭雜誌+美容品牌界大日子-「More 第13屆美容大賞」
呢場午宴盛會喺四季酒店Grand Ballroom舉行,一個月前收到invitation card,我未出發先興奮,因為知道將會促成「專欄作家們」首次聚首一堂啊!
-
呢張世紀合照要珍藏啊,是9位專欄作家+東方新地More雜誌總編輯-首次合體,haha!!

專欄作家們被安排圍埋一枱,各有所長,相信女士們好有興趣成為席上客呢!
全女班專欄作家有咩話題?簡單透露少少俾大家知吖!
雲文子
「奇門循甲」呢期好hit,雲文子經常到各大商場、拍片指導催吉錦囊,我每次見到她也是穿著彩色印花裙,她笑言:「答案呼之欲出,粉嫩彩色增加人緣也令運氣提升。」

Janice Lam
我經常在各大beauty press con與化妝師Janice碰面,席間大家討論「有邊支liquid eye liner真係唔會溶?」
原來大家也有著同一情況,是眼油分泌多且笑得開懷時淚水在眼尾滲出來。
Janice:「maybelline金蓋-劃中間位+Kiss me-劃眼頭和眼尾。」
我:「3 concepts,但好難缷lu,所以只用在眼頭和眼尾補色!」

雨僑
席間坐在我隔離位,傾得最多計!
大家研究專欄文章或寫blog,一致認同文字不難,隨時隨地可以舒發,配合相片就要好花心思,尤其是化妝教學,終於有日可以留家休息之時,亦即是皮膚可以休息,卻要化個全妝教步驟,跟住又卸翻妝,haha!!

Queenie Chan 
出席前,我已買了東地more,看了Queenie専欄「情人節變傷殘節」,是高踭鞋惹禍,她腳腫嚴重,要撐拐杖到場,我見猶憐啊!
Queenie:「BB幾大呀?」
我:「7個月呀」
Queenie:「開刀?」
我:「是順產!」
Queenie:「嘩,好痛?」
我:「係(100%肯定囗脗),咪喊足幾粒鐘囉,值得嘅,對BB同我最健康嘛!」

Winnie Leung
「人生教練」Winnie,席間大家坐對面難以對話只點頭打招呼,以我觀察力,估計她梗有喜事,悉目以待!

Faye Tsui
時裝潮人Faye每期親自演繹名牌最新服飾同包包,以往我都有致電她了解最新行情。
拍照時笑談......
Faye:「我企你隔離.......影得我塊面好大呀!」
我:「haha.....你已經好瓜子臉lu wow!」
Faye:「好在下巴尖,但都要靠頭髮遮兩邊啊!」
我:「你每期嘅相影得身型都好靚吖!」
Fate:「角度配合啫!」
我:「haha,咁......你要分享喇!」

Nora
專欄界名緩,專攻分享購物經驗及多采多姿生活態度,噚日她穿了貼身淺灰皮䄛襯tight fit white dress,型!係我鍾意嘅襯色和style。

Denise 
雜誌上「美女酒經」經常是優雅舉杯,真人給我感覺是cutie開朗喎!

Yoko Tsang
美容専欄及美肌教煮専欄作家
我嘅文字可以喺東地More呢個咁好嘅「地盤」出現,的確有時刻自我提升努力的原動力,因為讀者之衆是女性雜誌no 1呀,要將最好分享俾最多人睇!
我可以說是more專欄老臣子了,幾年前開始,先是我加Winnie兩人,在期間加入的、退出的......至呢刻有1x位專家,而我最開心是食療烹飪專欄亦已登場,最最最重要是得到愈來愈多讀者支持喜歡吖!愛您們!

-
昨午盛宴後,由東地More總編輯領導嘅 'More VIP chat room'旋即出現,齊集9位全女班作者,大家what's app相約再次合體飯局,熱切期待席間滔滔不絕的美容、時裝、飮食、品酒、玄學、旅遊等最hit資訊!
到時將第一手對談,再同讀者們你哋分享吖!



—————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。