2015年3月27日星期五

買手袋 唔一定要買Chanel

Chanel減價,全城起哄,人龍搶購,你有冇份排隊搶購?
自問也是Chanel fans,Chanel減價我也受惠,但總括身邊好友及fans的意見,減價對brand image的影響最大,高調宣佈減價,借助傳媒的報導,旨在讓更多人知道而造成搶購,如果Chanel的財政年度是截至3月31日,幾乎肯定係要追數而減!
但此招一出,會惹來自降身價的麻煩,低調減價,保住image,卻收不到人龍效應,相信Chanel決策高層為減價一事應該相當頭痛。

當然,就算Chanel減價,也不代表人人都負擔得起,何況,我也覺得不一定是名牌手袋才得彰顯自己的身價,反而具玩味的手袋,我自己一定甚喜愛。

我有位表弟是美國LA當地的local designer,每次回港都會帶些當地的street fashion item給我做手信。上年尾她送了幾個Fake Print大手袋給我,說:「你要做潮媽,BB奶粉袋都要型!」一看,我立即尖叫:「Thursday Friday!呢個brand之前連卡佛都有引入發售!」據表弟講,原來這品牌在當地薄有名氣,以玩味濃見稱,都有些當地小模(不可說是LA o靚模,因為都有身高,夠行catwalk,只是名氣度一般)愛用,而他送給我的是類似Boy Chanel款加豹紋Canvas Bag,我愛死!帶Yuji出街一定用,放奶樽奶粉紙尿片暖水壺換片墊,加多2套衫1張被仔同車仔玩具都仲夠位用中間粒啪鈕啪實,非常實用。
後來便問他幾錢一個,他連忙推說:「送給你的,唔好計啦!」唔係,我梗係知你送俾我啦,如果平的話,我諗緊你可唔可以幫到我手引入香港,介紹俾我D讀者。

今日介紹得俾大家,即係代表我成功啦!

由於貨量不多,表弟只幫到手引入少量到香港,至少在香港暫時冇代理亦冇其他人引入,我算是這一批貨的第一個香港公開發售!
我第一個要帶給大家的當然是Boy Chanel款加豹紋Canvas Bag。這個款式在當地已經斷貨,表弟說都被我買晒,實情這個款在當地都非常流行,亦是品牌的主打款。
$780 / Y's RECIPES

另一個我也喜愛的是Pink Classic Canvas,擺明是2.55的致敬,連手挽都是鏈繩,帆布袋的4面都有print,非常認真的參考性設計。
$680 / Y's RECIPES


國旗設計一向是不少人的喜愛元素,不過次次都係玩英國旗同美國旗,點知他們統統都不用,用意大利國旗,打破悶局就係我最喜愛的,一於帶埋返香港。$580 / Y's RECIPES
這個袋連手挽都是帆布,使用上比較舒服,但除了係tote bag款示人,將袋中的扣扣上,可以變成另一個型態,百變!

在此要說聲抱歉,貨量真的很少,3款加埋才15個,我刻意不多入,無謂同人撞款啦,少有才有型嘛!

售賣點:Y's RECIPES
地址:銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3/F J室
電話:35655971
(不設留貨,先到先買)

全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。