2015年2月13日星期五

強勢登場 激筍價「紐西蘭花膠王」

自從上星期介紹了「我的花膠新寵—價廉物美 紐西蘭花膠」,意想不到大受歡迎,各位的詢問度極高呀!
我一向推崇花膠屬非常有益的健康食療,但最緊要食得精明,又平又有功效先可以造福最多女性,最重要係連食療界翹楚嚴浩都大讚花膠好處多,只要拜讀他的專欄,他曾經講解過「花膠燉石斛」可以治療胃病;又讚同花膠「滋陰固腎」,對孕婦產後傷口癒合及疤痕有幫助。

所以當抵食到極的「紐西蘭花膠」一出,Y's Recipes電話陷入瘋狂狀態,創下四小時沽清佳績。$300/10條粗手鈪般尺碼的花膠,店員告之,真係好多人買唔到走咗寶!

不過,更好的尚未登場,在此隆重宣佈頂級「紐西蘭花膠王」登場........

上圖未必可以清楚顯示比例,所以一定要用浸發好的圖片去話俾大家知有幾勁!
 又係手臂咁大呀!

拍住本《東地》一齊影,實在太太太震撼誘惑喇,結果我再觸動我心,真係好想同大家分享,所以特登在Y's RECIPES facebook page玩了一個小遊戲,送給得獎幸運兒。

其實要搵又平又靚的花膠,真係一點也不容易,自問自己非常嚴格,市場上有眾多不同的入口商進口紐西蘭花膠,但好多都外貌不討好,品質也參差,特別是試浸發時,非常污糟,覺得在後期加工時品質控制極差,千辛萬苦才找到自己睇得上眼的,而價錢亦合理才膽敢推介給大家。正如身邊很多朋友都不相信$399可以買到一塊花膠扒,甚至有位好友笑言問我係咪賣假花膠,因為她認為「花膠扒邊有咁平!」我又點會打爛自己的「金漆招牌」?亦因為這樣,我給自己的壓力非常大。
話明係紐西蘭花膠王,厚度自然非同凡響,差不多有本MORE咁厚!
膠質有幾豐富?今次比上次的測試仲誇張,用手指掂下隻紐西蘭花膠王,兩隻手指好似畀萬能膠黐實一樣!


事不宜遲,我又拎嚟煮至愛養生養顔魚湯米粉,灼3分鐘就食得,亦即是用紐西蘭花膠王打邊爐亦得,簡直係我的摯愛!
惹味之選,當然係XO醬爆花膠,超惹味一流囗感,我決定今個新年,除了炒蘿蔔糕款客外,一定要整埋呢個恰似超矜貴小食,夠晒得體,朋友們未食見到,必定起哄呀!

輪到大家最關心的價錢,在Y's RECIPES facebook page的估價遊戲中,有三成參加者估每隻售價過千,有三成讀者估$500以上一隻,多謝大家咁睇得起紐西蘭花膠王的身價,真正開估的答案,可能讓很多參加者失望,因為大家都估很貴,不過,因為售價有三款,所以得獎者都會有三位,請留意Y's RECIPES facebook page的公佈。

紐西蘭花膠王於Y's RECIPES新張試業期內,益讀者超特價限量發售:
中$239/隻
大$269/隻
加大$299/隻
已浸發一律$299/隻
四個版本,就在今個星期五(13/2)中午12:30起正式發售,(人手及貨量問題,恕不接受電話留貨),歡迎親臨選購!希望讀者們喜歡兼可以抵價進補吖!

Y’s RECIPES
銅鑼灣寶明街2-6號寶明大廈3/F J室
電話:35655971


全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。