2015年2月5日星期四

BB飲食大學問(一)奶粉篇

自從BB出世後,我分享過很多不同類型的BB產品,而各位讀者都非常心水清,都會問我:「到底Yuji BB食乜奶粉?」
這個問題從未回答過大家,因為奶粉可大可少,甚至我覺得,寧願自己的BB食錯奶粉,都不想介紹錯奶粉給讀者,不過我真的很幸運,回想起來,原來自己一開始便選對了奶粉。
Yuji BB四個月已經有半個我咁長,好多朋友都問:點解我咁瘦都可以生到咁大個B!

在懷孕期間,已經成日聽見奶粉荒,父母為了BB經常要撲奶粉,我們夫婦最怕!
後來有朋友介紹,說買Illuma一定唔會斷貨,好吧,我們便大安旨意決定買一隻不用麻煩到自己的奶粉。

BB出世當日,育嬰室護士便問我:「想餵邊隻奶粉?」我先知道原來在育嬰室開始,便已經開始為BB揀奶粉。當下的反應便吐出一句:「Illuma。」
出世第一日的Yuji BB,喝著玻璃奶樽,上面貼住Illuma貼紙,啲奶粉商真係識賣廣告。

出院後,自然要買奶粉,果然,真係好易買,初生1號隨處可見,話買就買,真係好方便(自己親身試飲,仲好好味添),仲枉我倆四處同人講,自己重未試過奶粉荒,大讚香港奶粉供應商入貨真穩定。後來當然知道,貨源穩定因為售價最貴之故!$529一罐1號奶粉,是普通奶粉的兩倍價錢,一罐等如兩罐呀。

雖然係貴,但結果是物有所值,Yuji BB四個月大已經重19磅,完美大碼B,優質「大髀王」,每次到健康院,其他媽咪都非常羨慕,肥肥白白,正宗人見人愛。

不過,我認為奶粉有功是其一,作為照顧嬰兒的家長一樣有功勞,因為有好的奶粉,也要有心機,在此我一定要多謝我媽咪,亦即是Yuji BB的婆婆,她堅持初生第一個月,必需每2小時餵奶一次,更堅持夜奶必需要餵。一個月後,將餵奶次數減為每4小時一次,夜奶繼續,絕不主張戒夜奶,直至BB五個月後,夜奶自動減少才沒有餵,只要BB夜晚一叫飲奶,立即奉上。這種超然的母愛,除了照顧BB的同時,還要照顧埋我,是母愛中的最大母愛,所以話,現在媽媽的媽媽,即BB嘅婆婆更偉大啊!

後來和朋友分享Illuma的經歷,才發現好些媽媽朋友原來試過由其他牌子奶粉轉食Illuma,由以前食極唔肥、孬孬瘦瘦,到轉食後,體重突飛猛進,變成大隻BB,個個都讚。只要做過媽媽都知,BB一定要有一定體重,萬一患病變瘦、出牙、發燒等等,都有一定體重支持,否則會愈來愈瘦。我見過有位2歲小女孩,因為經常病,體重才得24磅,Yuji BB未夠7個月,已經21磅,要著9個月至1歲衫仔。

讀者們見我這樣子餵奶,可能會問,會否超重要減肥?這個我當然留意著,一直以來,Yuji的體重都維持在可接受範圍內的最大值,從未超重,所以我才心安理得。
———————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。