2015年1月20日星期二

情人節食花膠扒

上星期一連出席幾個PR Event,傳媒好友和化妝師好友共聚,互相問候。
大家都問我:「最近忙甚麼?」忙著浸花膠!
「下?!」
係呀,浸花膠都可以好忙,因為今次要浸發的係「花膠扒」!要特別留神。
單是浸發前後對比,已經知道大陣仗!
浸完出來,手臂般的長度,一隻足夠4-6人份量呀!

當我將相片show出,大家嘩嘩大叫!我立即宣告:「今年情人節仲整心形牛扒咁單調,整花膠扒先至有『營』又有派頭呀!」會唔會好貴架?幾錢先?當我細細聲將價錢講出,化妝師F立即大喊:「一塊花膠扒仲平過塊和牛!有冇咁抵呀?」對,一貫我的搵食宗旨,努力發掘抵食素材嘛。

不過,未將價錢開估前,先講下又大又厚的花膠應該如何浸發。我在這裏多數介紹一些較薄身及易於浸發的花膠,那麼浸發大花膠時,又有甚麼應該注意的地方呢?
首先,用清水將厚花膠浸24小時。這樣浸24小時,花膠並不會變大變厚,只是變得較軟身及通透。
然後準備一大煲熱水,幫花膠汆水。由於花膠比較大件,要用一個大煲才夠位浸發。大隻的花膠,魚腥味也較濃,我會用橙皮加白醋,比薑蔥更具辟腥效果。
然後將浸了一日的大花膠放入熱水中,用慢火煲17分鐘,熄火蓋上煲蓋,焗一晚,等花膠可以有大量時間吸水,盡情發大。
前後兩日時間,睇下隻花膠,發到有我隻手指甲咁厚呀!

各位讀者睇完以上圖片,相信亦會同我的好友們一樣,睇到嘩嘩聲,這樣大這麼厚、夠4-6人份量食用的「手臂花膠扒」,你估要幾多錢?平過塊和牛塊,價位當然是三位數字啦!

答案是每隻$399!

價錢平得好過份?我剛剛去銅鑼灣食飯,行經專做遊客生意的「藥房」,比我呢塊大小小的花膠,售價要$12,000一隻!嚇死人咩。

仲有唔夠一個月就到情人節,如果想倆口子玩情人眼裏煮飯仔,唔好再玩心形牛扒喇,試下平玩花膠扒啦,包保你的另一半有意外驚喜。

呢一種乾貨每隻約重二兩的非洲花膠扒, 每隻只售$399。
另外有已經浸發好的即食版,方便連浸發都唔想做的心急人,每隻售$449。

售賣點:
Y's RECIPES
地址:銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3/F J室
電話:3565 5971
營業時間:12am-8pm 
————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。