2014年12月15日星期一

送女友/老婆最神氣的聖誕禮物

雖然,我的讀者都是女性為主,但男讀者正苦惱送甚麼聖誕禮物時,以下這份禮物,應該不會送錯。如果女讀者看到這篇文章,唯有試下有意冇意間將文章閃出,吸收到對方的注意!
今年最佳 / 最渴望 / 最期待 / 最驚喜 的聖誕禮物,Sony KW11自拍神器絕對是我心目中one of the on list items。香水樽型設計,水晶閃石包圍鏡頭,粉色系機身,我以為只是擊中我的個水喜好,直至幾次出席飯局,每一個女性朋友都驚呼:「呢部係相機?點會靚成咁!」我相信沒有女性會不喜歡!
11月尾,我被邀請參加了Sony的「自拍派對」,第一次參加這類型的party,第一次看見百多二百人著到最靚去參加,已經叫我好興奮(大會更準備了10位外籍型男襯托大家瘋狂自拍)!我又點可以輕視呢個派對呢?
能夠自稱「自拍神器」,當然要考一考Sony的自拍功力,走在晚上淺水灣的室外地方,考驗一下夜攝自拍的圖片,就最容易見真章,有料定自視過高?
對焦準、感光度高、能夠將夜攝物的層次準確表達,唔止合格,應該算是高材生。
行番入室內自拍,在充足光線下,當然滿意度更高,滿意是因為在沒有被相機軟件過份修圖下,算是保留了最真的一刻。
有好多人話,自拍仲要用相機?一部電話已經搞掂啦!偏偏我自己係極少用電話自拍,因為我用iPhone,機身實在太薄,薄到怕拎唔穩跌落地,相機就較少這個問題,而且為自拍而設計的KW11,操控上就更加安全添。
另一個好多身邊朋友的問題(我真係少數仍然會用相機自拍的人):「你影完D相又唔可以即時 share,擺唔切上instagram分享,幾麻煩喎。」呢層真係放一萬個心,可能有好多男性知,但女性未必知,這類自拍相機已經內置即時傳送相片去電話的功能,以KW11為例,下載一個Sony PlayMemories apps,之後打開手機Wifi連接相機後,就可以將相機內的圖片直接save入手機,想將張相點搞都得。

不過單單只是傳送相片,又點會令你滿足?我自己就幾欣賞相機內置的修圖功能,除了美白、撫平肌膚之外,仲有放大眼睛同我覺得好搞笑的瘦面功能!用我自己塊臉測試已經無乜說服力,一定等我個仔接力示範,「方面B」一試就知高下。

由cutie變型男,三兩下功夫搞掂呀!

—————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。