2014年11月8日星期六

台灣高雄之旅 皮膚抗乾燥法寶

昨晚,我在台灣高雄酒店住了一晚,零晨乾咳醒咗、嘴唇爆埋坼,超級乾燥啊!
皮膚......好在無事,全靠有備而戰,我帶了兩套組合,是抗乾救星!

面部保濕:
Cellcosmet「小金瓶」+ Skin Ceuticals B5 serum + La Prairie advanced marine biology emulsion

塗面霜前,我用咗doublo serum魔法---是先搽「小金瓶」,呢個係產品別名,裏面有勁抗皺的羊胎活細胞和膠原彈力蛋白,是瑞士科研,產品如其名,成份同價錢如同金咁矜貴啊!
呢個品牌無宣傳無乜人講,卻係禾稈冚珍珠,連本港兩位紅星「大眼美人」、「靚仔活力天王」都係用家(大家自己估啦,不便透露)。呢支「小金瓶」」係乜東東?想知詳細分享,在11月16日出版的《more》雜誌我專欄內將會有講到。

之後,再搽透明質酸加維他命B5精華,目的是漲大細胞吸水力和穩健皮膚細胞,預防乾敏和脫皮。咁多同類型品牌中,Skin Ceuticals俾到信心我,是長期位處美國醫學品牌一、二甲,全部產品有科研數據和臨床實證;是偏貴但有效。

以上述doublo serum打好肌底後,緊接重點是cover面霜,以鎖住水份減少流失。
我用的是La Prairie,不是活細胞系列,而是較少人講的海洋系列。
呢款advanced marine biology 乳液算起來我已經用咗三支喇!老公皮膚都啱用,因為無活細胞系列咁潤,但保濕效果又好好喎!
成分是來自海洋的多種海藻類,可以抗氧化:海蓬子精華---是深層保濕主角;
綠色微藻---提升活膚和美白效果;
紅海藻、褐藻提取海草精華---強化肌膚細胞的保護力,減少敏感情況出現。
約$1,200/ 50ml,以La Prairie產品而言,算是平價入門了,瓶身更標明for face, eyes and neck大包圍,得以成為我欽點的好用推介!

身體保濕:
Caudalie overnight recovery oil + Apivita jasmine & white tea body milk

Caudalie呢款油係俾乾至極乾皮膚使用,有葡萄籽抗氧化效用,仲可以修復受損角質細胞。本來是面部專用的,而我屋企大大話話有成十幾支face oil,當然不會吝嗇,要惠及埋身體每吋皮膚。
至於body lotion點解用Apivita,除咗純天然成分外,其實最吸引我係茉莉花香味,皮膚散發持久淡淡清幽,無需噴香水,氣味更自然,連我媽咪都勁like,用埋呢個系列的body cleanser。

要令身體皮膚在乾燥天氣下也保持水嫩,我的方法是:洗澡後抺乾皮膚,噴花水,在皮膚仍微濕時就用10滴護膚油mix埋body lotion,在身體皮膚輕揉按摩,促進微循環,就係DIY活膚最佳方法。
————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。