2014年11月14日星期五

送禮!台灣高雄手信

送禮!台灣高雄手信
-

上星期,我到台灣高雄3天速行,主要目的是去「台灣美食博覽會」,睇咗各路師傅爭奪炒飯比賽名銜,仲有將麵包砌到成個鳥語花香樹林咁神乎奇技!
出發前,在Facebook page公告希望搵到手信送俾讀者,多謝呢100個like,我當然花心思㨂選啦!
美食......帶得回港的不算特式,所以今次無揀食物做手信(上次送咗「微熱山丘」鳳梨酥,而家香港都有専賣店咯)。我嘅強項當然係搜羅護膚品,今次㨂咗六件送俾大家,即刻睇吓想要邊樣就話我知啦!

禮物1:SHISEIDO 化妝水
是雙層配方,用時要將瓶身輕搖,令上層精華水和底層精華液混合;對油脂有收斂效用,接觸面龐會有冰涼感。潔面後,塗精華素前使用。
-

禮物2:珍珠松露晚安凍膜
 是對付衰老和暗啞肌膚的overnight mask,除了矜貴珍珠松露成分外,加入近年台灣美容保養品大熱成分傅明酸,有研究指出具浄白效用,但皮膚敏感的要避免使用如這具刺激性的美白成分;此外,面膜加入膠原蛋白,旨在為皮膚改善彈性和幼紋。
-

禮物3:玻尿酸晚安凍膜
玻尿酸即是大家熟悉的透明質酸,這overnight mask主要為皮膚補充水分,而納豆和甘草酸(原料日本)就有舒緩敏感作用。
可冷藏於雪櫃,加強啫喱狀面膜的冰涼舒緩感。
-

禮物4:黑炭潔淨毛孔刷
黑炭具有天然抗菌效用,毛極纖細,配合潔面產品在面上按摩打圈幫助褪走污垢。用呢個刷為潔面液起泡很幫得手(泡沬愈幼細,洗面時愈不傷肌膚),但皮膚敏弱的要注意,縱使毛質柔軟也別太大力磨擦皮膚啊,可只集中在鼻子和下巴位。
每次用完要自然風乾。
-

禮物5: Hello Kitty 青柚籽沐浴乳 (白瓶)
禮物6: Hello Kitty 檸檬馬鞭草沐浴乳 (黑瓶)
Hello Kitty迷必冧咁可愛造型!瓶子咁靚,裏面係加入天然植物滋潤成分嘅沐浴乳,建議用完別即棄,要循環再用,可以放入潔手液,擺在洗手間好kawaii 咯!
-

你喜歡以上禮物嗎?請到我的FB page留言參加啦
1)請留言你睇中邊件禮品。
2)請'like and share' 此FB post。

*2014年11月22日晚12時截止。
謝謝參加,就有機會免費獲贈,禮物送到你府上!

————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。