2014年10月28日星期二

紙尿片風雲

以前覺得唔關我事的事,今日終於感到切身之苦!
從前看新聞,大部份熱門的嬰兒用品,都被內地自由行搶購到斷市,奶粉不在話下,媽產床位、婦產科醫生、紙尿片、學位,統統短缺。
我承認,我是比較幸運,從懷孕起,已經避過被搶到甚麼都沒有的境況,產檢不用等,醫院床位充足;生完之後,連奶粉、紙尿片都供應充足,未試過要囤貨以備不時之需。

但係今次我終於遇上煩惱,呢一款花王Merries紙尿片,居然榮登報紙頭條,在日本被搶購一空,引發日本商店發出限購令,以防日本BB唔夠用!而我更煩,因為Merries在香港一樣開始斷貨!

坦白講,網上最多人讚Merries唔易令BB敏感,所以媽媽用在BB身上用得特別安心,而我並非這個因素,反正我用過Huggies同Pampers,一樣冇敏感情況出現在BB身上。我最讚揚的一點,是Merries「藏金量」最高,「黃金」唔輕易從髀位旁邊滲出,又或者唧上腰間。(BB黃金呢樣東西,對媽媽真係又愛又恨,冇又驚BB健康有問題,有又驚滲出或引致皮膚敏感)

所以Merries對我好重要,咁講一點都不誇張,當你試過行勻全條街五六間藥房都冇Merries,你都咪話唔驚恐!直至今日,斷貨情況不斷發生,就算好彩遇到間藥房有,可能size都唔齊,未必有你想要的size!以我為例,小王子因為係大碼B,已經要用到L碼,可能呢個size極受歡迎,我未試過在一間藥房可以買到2包L碼Merries!

我甚至可以分享一件我近期極興奮的事,2星期前我專程去APM一田超市,搜購特式食品時,食品並沒有甚麼吸引到我,但在收銀處旁邊的嬰兒用品部,居然有一座Merries山!真係一座山咁多Merries!我第一次買到2包Merries,就在一田!(我覺得自己有責任留給其他人購買,所以只買2包)雖然比藥房的價錢貴十幾蚊一包,但師奶數已經唔可以在這個瘋狂情況下納入計算範圍。

養兒一百歲,長憂九十九;三個多月,已經明瞭!


————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。