2014年10月13日星期一

免費 教練消脂訓練及健身會籍

上星期五,我Facebook page 出咗呢個post,引來好多回響,首先多謝大家支持我產後努力修身啊!
從相片,大家留言,都係focus在我產後極速回復未生前的身材,其實我是希望以過來人身份,如實告知只要用對方法加恆心,係絕對有得「救」,打破生咗仔一定變又殘又肥嘅師奶!

-
早前,分享咗做最強勁嘅緊致肚皮和減pat pat儀器
今日,到分享做運動!
老實說,我同絕大部份女性一樣,梗知運動對身體好、身型靚,但無時間無心機囉;終於,我的起心肝,直接了當搵專業教練做personal training,一小時課堂很充實,針對性消脂和緞練體態,大前提係學習動作的正確姿勢,返到屋企可以自己做呀!
原來,最簡單的修型動作又真係最需要人指導,如Sit up 、掌上壓、拉橡根帶修手臂......小學運動堂都要做嘅嘢,又真係好多大人都做錯,緞練唔到相關肌肉,反而有機會傷身
堂上我發揮不恥下問精神,教練Wilson 好有耐性解答和指出我錯誤,呢一粒鐘確定是好有意義,返到屋企可以自己keep住做!
-

其實,未生前,我都有定時到利園嘅Phillip Wain,除咗玩Felix bar、到gym room通常都係跑步機、單車機一般運動,今次發覺有部新機,企喺度高頻震動消卡路里......

意想不到,每個pose hold 1分鐘已經好累,運動量等於乘數倍,我至鍾意呢類做少少修多多的運動,hehe!
每次做運動後,時間許可,我會焗埋桑拿至沖身;relax足一小時就係至happy時間,我最鍾意食嗰度food bar daily special健康餐,如紅腰豆火雞肉麵、沙律,仲有鮮果汁和湯飲添! 

工作幾忙都好,抽時間做運動,身心健康且舒緩壓力。
以下著數,希望可以帶俾大家動力啦!

-
Yoko Tsang 讀者免費!
經爭取後,多謝Phillip Wain送給我讀者以下獨家著數:
一對一專業教練極速消脂訓練/ 一小時
一天健身會籍/ 更可享用乾濕桑拿

第一步:成為我的官方網站會員
第二步:在網上登記填寫表格
或致電預約:3980 9838

*截止報名日期:2014年10月底

————————————————————————
全新打造個人官方網站www.yokotsang.com已經面世,內容更集中,更易搜尋昔日文章及追縱美容軌跡!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。