2014年9月8日星期一

必買電搖餐椅床

有讀者問我購買嬰兒用品心得,心得只有一個,買過錯過便知合不合用,簡言之,交下「學費」就一定冇錯!
從未生就買定,到BB出世後都合用的產品,不多,屈指一算,Combi的電動餐椅床係少數成功購買個案。
由於BB有自己的睡房,所以有需要多一張床放廳,餐椅床就是最佳選擇,初生時是一張流動BB床,長大後會變成餐椅,用途非常廣泛,我會用不可或缺來形容。但Combi的電動餐椅床就多了電動搖擺及播放音樂功能,就是整張餐椅床的亮點!

如果你仲未明甚麼是餐椅床,先講解一下:
1. 佢可以係一張普通的初生嬰兒用BB床
2. 6個月大的嬰兒起,可以成為餐椅
所以餐椅床係一張可以用好耐時間的BB用具

小王子有自己嘅房間,住喺舒適「金魚缸」!Combi就可化身床仔,BB跟住我全屋四圍去喇!

在我身上,我的小王子是個「百厭星」,無時無刻都要黐住人,又唔肯點瞓,又鍾意撩人傾計(要人不停同佢講嘢先唔會喊),未夠2個月,已經「過度活躍」。所以呢張Combi極好,我在廳睇電視,佢就跟我瞓廳;我入房寫稿,又可以推埋佢入房;連我煮餸,佢都可以跟埋我入廚房,一路煮一路同佢傾計計,Woooow,perfect!
小王子預備洗白白,Combi車又可以由廳送到去目的地!

Combi 有幾種音樂內置俾BB聽,我睇過日本主婦拍嘅短片,神奇事係咁......BB趟在Combi餐桌椅上喊爆,當聽住音樂加埋自動搖搖搖時,竟然喺十多秒瞌眼瞓,之後真係瞓著咗。哈哈,我就決定要靠Combi代替我懷抱,等我多D時間工作。

同埋,Combi呢張餐椅床,攜帶都尚算方便,早前出席家族宴會,成張床擺入車尾箱再帶到酒店宴會廳都得,好過用BB車,因為所有親戚好友都好方便「參觀」佢,呢個係非常大的好處!
我住的大廈有一個「媽媽會」,每日都有集體親子活動,我就成張床推落樓一齊聚會,真係方便到唔信。

—————————————————————————

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。