2014年8月22日星期五

做Doublo定Thermage瘦面好?

當今市場上,能夠唔用針劑而可以做到瘦面效果,一定是現時叮噹馬頭的醫美儀器:HIFU儀器及Thermage。這兩種儀器,採用截然不同的技術達到瘦面效果,同樣效果顯著,於是很多讀者email問我,到底二揀一,應該做HIFU?定係Thermage?

首先,如你未認識呢兩部機,可以先重溫:全球嶄新瘦面提升技術「壓軸篇」
如果你想比較兩者之別,可重溫:強勢機王 拉面皮回春 <壓軸篇>

以我個人親身經驗,無論HIFU定Thermage,其實無話邊部好過邊部,反而應該理解為,邊一部先適合自己去做?

這個要從面型、輪廓、面部肌肉、皮膚狀態、鬆緊度有密切關係。
先了解兩者特點:
Thermage --- 以強大單極射頻能量,刺激皮膚底層增生膠膠原,使肌膚回復彈性及緊緻。所以適合因年齡或沒有保養的肌膚出現的下垂、鬆馳,透過刺激骨膠原增生,將下垂的臉部提升、鬆馳的肌肉收緊,於是從新得到緊緻的臉型。這類人士的「闊面」並非因天生而成,主要是後天因素導致。
HIFU --- 以高能量聚焦超聲波技術,燒灼深層皮膚或筋膜層,得到拉皮效果。所以天生圓面的脂肪肌肉型女士、咀嚼肌厚實的人士,他們的問題都是先天性的,HIFU儀器就是你所需要的。而HIFU能做到定點式聚焦發放熱能,可以做到輪廓雕型,對輪廓比較有要求的人士也比較適合。

都係唔明?唔緊要,我用真人例子做講解。
以網絡紅人、「世界盃燈神」大埔Lulu為例,她芳齡21歲,天生圓臉,沒有臉部下垂及鬆馳問題,如果要用儀器瘦面,HIFU儀器就適合她。因為她需要以高能量聚焦超聲波技術,燒灼深層皮膚或筋膜層。做完之後,她會立即見到瘦面效果,面部肌膚會感到非常緊緻,不過效果只係短暫,大概七日左右回變回原狀。但不過擔心,約2個月後,細胞重組後,就會變回最初做完儀器的效果。
另一個例子,最近經常出現娛樂版的51歲「美魔女」景黛音,年齡關係,會有臉部肌肉下垂及鬆馳的問題,要令佢出現真人版「美圖秀秀」後的效果,做Thermage刺激骨膠原增生,將下垂的臉部提升、鬆馳的肌肉收緊,就可以做到,不過做完機之後,不會即時出現效果,約2個月後,當骨膠原被刺激增生後,就會出現amazing的效果。

(圖中是約1年半前的我)
而我本人,試過做完Thermage後再做Doublo,就出現出所未有的小臉感,不過,我個人認為過火了,大家見過我都說臉太瘦,因為我先天就是瘦臉,做Doublo會瘦上加瘦,出來輪廓不夠好看。幸好,上述儀器約莫維持12-18個月便會打回原型,加上懷孕後面型肥了少許,現在予人的感覺會較為健康。如果再做的話,我會揀Thermage,因為我會以增生骨膠原為本,讓輪廓變得飽滿細緻有彈性,才是我的需要。


如果你仲係舉棋不定、心大心細,我會建議你去一間有齊Thermage及HIFU的醫美診所,由皮膚科醫生幫你分析後再決定所需。當然,一次過做齊HIFU+Thermage,可以做到非常細緻的面部修型,但budget所限,未必人人都有能力負擔,所以當作出二揀一的決擇時,由醫生做分析會比較有理據。有時讀者問我做HIFU定Thermage好,我真係好難判定,因為我無法為你現場了解,就算提供埋相片,拍攝的角度問題,亦未必讓我能準確分析,這亦解釋了為何我難以解決你們的問題的原因。
————————

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。