2014年8月27日星期三

自製最健康凍飲 冰鎮羅漢果菊花茶

我一向謝絕凍飲,因為凍飲對腸胃唔好、對皮膚唔好,總之冇乜好,所以一向少飲。
我近期的「手袋飲料」是南棗代茶,用炒過的紅糙米加南棗煮成,注入手提暖水瓶放入手袋,隨時飲用,更特登買個Hello Kitty暖瓶,cute cute!(關於這個南棗代茶,請重溫:http://vipblog.sundaymore.com/yokot/?p=13612

不過,爸爸就同我相反(更正:所有男人都係咁),只會打開雪櫃拎起罐可樂,冇益又唔健康,因為他們都沒有養生觀念!
為制止呢個情況,我唯有花多少少功夫,炮製一個「冰鎮羅漢果菊花茶」,有清熱消暑潤肺解燥降火作用,用佢代替可樂、汽水,起碼健康D,如果肯熱飲(或暖飲),咁就為之very good嘞。

材料:
大廣西羅漢果1個、桐鄉杭菊一撮、陳皮少許、清水2公升

製作方法極簡單,將羅漢果洗淨,然後破開;陳皮用熱水浸軟後刮囊,連同清水煲滾後轉慢火再煲30分鐘。熄火後加杭菊再焗15分鐘即成。茶涼後便可飲用,或放雪櫃雪凍飲用。

看似簡單,但精粹是材料這一環,如何挑選靚羅漢果?菊花又點揀?原來好多人都唔識!

揀羅漢果,首要條件冇裂開,拎起搖一搖,要無聲,證明果囊緊附在果殼上。表面要有毛茸茸,好似奇異果咁樣就為之very good嘞。(當然,哪些毛茸茸不會同奇異果一般密)街市好多時有10蚊4-5個,全部都同我的揀選準則相反,咁你就知有幾差。
我買的大羅漢果要$4.5一個。

然後是菊花,坊間圓形一大餅的菊花餅,都係劣貨,因為都係揸過「菊花精」後的剩餘物資,冇乜菊花香味,唔好買。胎菊亦非我杯茶,真正為之very good的菊花,一定要中國桐鄉產杭菊先係靚貨,特點是沒有散賣,原裝「一封」發售,好似一舊磚,一封重500克,都只不過$110,一打開香氣湧埋身,你個鼻會識得同你講:「靚貨!」

陳皮,我坐月時買落好多,不用再買咯。
OK,整個咁健康的「冰鎮羅漢果菊花茶」,當然入落可樂樽再放入雪櫃,一於測試下爸爸會點揀。唉,大失所望,咪又係拎起罐可樂!(唓)

可惜我無氈無扇,真係要搵街頭魔法王班魔術師,將冰鎮羅漢果菊花茶話變就變入可樂罐先得!

1 則留言:

  1. 正搵料黎煲比太太飲,多謝你架解釋,好詳細!
    THANKS

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。