2014年8月25日星期一

精華盡吸 敷面膜法

你識用paper mask嗎?
或者你會反問,乜要技巧咩?
Of course,敷面膜紙,咪以為淨係睇品牌、揀精華素咁片面;試想,若然敷上面後,張面膜紙浮起晒,精華根本唔到肉,難道毛孔吸空氣都有用咩?

點揀超級貼面嘅面膜紙?
判斷方法:我嘅要求係企直、跑步、甚至掌上壓......面膜紙都唔會移位,咁就為之very good喇!

在此,矯正一般人思想,非看盒面字眼咁簡單,面膜盒印上「3D剪裁」又如何,每個人面型輪廓有別,有人立體,有人扁平嘛!


我偏愛「生物纖維面膜」,俗稱「人皮面膜」,面膜紙質非一般,是恰似軟啫喱般,製作成本會較貴,好處是當接觸面部體溫,就會牢牢緊貼,尤如第二層肌膚,面膜紙與皮膚形成密封對流,精華營養就可以被皮膚盡吸。

---
此外,最最最重要是質地,如面膜選用的布料有彈性,即使偏細張也可左右兩邊拉到貼貼服服。
還有注意事項,是面膜紙精華素一定要夠多,這樣夠濕潤,才可以緊緊黏附每吋皮膚。

當㨂選到合符以上條件的面膜紙質,另一要告知大家的重點,是進階敷面需注意事項。
事緣某次,在雜誌看到有位從不重視護膚的「美容人」示範喜愛的面膜紙品牌,竟然敷到浮起晒,甚至大幅的掉下狀態,顯然是不懂處理,令我驚醒,別看少敷面膜紙呢回事,真係要technique㗎!
-
心得如下,步驟:
敷面膜紙時,先處理妥當鼻子位置,確保鼻翼邊位冇浮起,接著是撫平眼部四周位置。
然後才掃平開去順移至額頭,到面頰及下巴。
由於大部份面膜紙都不能完全顧及覆蓋眼底部位,及鼻尖,故此需要自己下點心思和功夫,就是看看那邊位有剩餘的面膜紙,剪下來貼在被遺留的皮膚部位,咁就全面都兼顧得到喇!

最後提醒大家,在面膜紙精華約8成乾,就要從下向上方撕掉,否則反吸走皮膚原本水份啊!


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。