2014年8月20日星期三

機械式防致敏對策

因為我的BB都有輕微皮膚敏感情況,令我對預防皮膚敏感又有新的體會。
我一再強調,皮膚敏感只有預防,沒有徹底的根治方法,成功防止敏感,便當成「醫好」而已。

預防方式又係好老土:注意飲食、避免刺激性食物、戒煙酒、小心使用護膚產品,同埋保持個人衛生整潔。

要維持上述紀律,做得到的人,我相信你會覺得世上無難事,又或者你已經係一位成功的社會人士。因為大部份人,包括我,都好難做齊上述事項。

於是乎,我會不停發掘好食又健康的食肆、研發自己適合又喜愛的食材;我一向不煙不酒,這個易辦,時下流行的雞煲、麻辣窩係我的最愛,唯有盡量淺嚐;護膚品難我唔到,我好少中伏;個人衛生呢?我會找些有趣小電器,增加我使用他們的機會而令居所衛生整潔。

例如我寫過呢幾篇文章:《防暗粒,要抽濕!》、《無菌空間護膚法》、《孕婦 BB AirFree》,都係我盡力將屋企變得企理整潔乾淨的小法寶。

而今次我又再搵到新法寶幫手,係一部無線手提吸塵機---Dyson Digital Slim。
未有BB前,我一直與貓毛共存,不過宜家唔得啦,所以要經常吸塵,如果每次都要拖部吸塵機出來,真係好唔方便(懶惰的籍口)。但係無線吸塵就唔同,真係好方便,我當佢同iPhone一樣,擺正床頭充電,一起身就吸一吸,再拎住行出廳,吸下BB床附近位置的貓毛及貓砂等等。

當初第一次想買嘅時候,我唔係咁情願,因為支吸塵管好長,我又唔係高,怕好難用。
後來就知錯晒,呢部吸塵機有8個吸咀可以替換,我日常用都係用尖咀管,輕巧,好多窿窿隙隙都吸到。

反而我欣賞佢有專吸床單被鋪的專用吸咀,呢一點係我從來冇諗過的功能,一吸之下,嚇了一跳,成個垃圾樽都見到微塵飄揚,無辦法,因為我與貓同眠,但呢件事就警惕到我更加要注意張床嘅衛生,亦即係要經常吸床單。
另外長吸管都有一個好處,可以俾我吸我頭頂以上地方,雖然未必經常用到,但有總好過冇。

反而我欣賞Dyson夠方便,唔使用塵袋,每次吸滿垃圾,直接拎入廁所,開蓋,垃圾就會跌晒落去,一沖廁就搞掂,認真方便。

其實我咁落力講到咁好,最大原因唔係叫你跟我買,而係一種自我動力啟發,催眠自己真係好好用、真係好好用, 咁你先繼續有動力做「搞衛生」,同埋覺得「搞衛生」係件有型的事!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。