2014年7月18日星期五

產後去頭風 神奇驅風茶

前日星期三,是書展揭幕日,也是我新書的開賣日,本來是在家靜候書商的銷情消息。
點知,一覺醒來,頭痛得瘋了!
那是一種前所未試過的爆炸式痛楚。
陪月早就同我講過,切不可被風吹到身上任何部份,我亦將房間冷氣的送風口固定了一個不會被吹到的角度。但多手的老公,按了遙控,變回swing!結果冷氣全晚吹著我的頭,陪月估計我是中了頭風。
「係咪核爆咁痛?」佢試圖用幽默減輕我的痛楚,但我心中只說了句:「不怕神一樣的對手......」

好,既然搵出病因,一於對症下藥,陪月姐姐立即說幫我煲驅風茶,不過家中無材料!這個驅風茶,需要茯神、天麻、白芍、南棗、川芎、白芷,家中除了南棗,甚麼都沒有。當時是早上八點半,好多地方都未開工,突然醒起相熟的海味店已經開門,立即打電話求救,因為我記得他們講過,可代購基本藥材。幸好不負所託,由於他們不是藥材店,我要的東西都最少要買一斤,但更好的消息原來仲趕得及宅急便速遞的收件時間,結果經HSBC網上過數後,立即付運,結果下午三點立即收到,效率驚人。
以上五種材料:茯神、天麻、白芍、川芎、白芷,每樣一斤,一共$600,最貴係天麻,要$350。不過陪月話買多都唔怕,呢個月內都有機會用到。

講番呢個驅風茶,唔單止產後婦女適合,連經常頭痛發作的普通人也適合。我記得細個讀書頭痛發作,媽咪都會煲川芎白芷魚頭湯,都是治頭痛的湯水,所以我一見到川芎同白芷,肯定同頭痛有關。

材料(一人份量):茯神一兩、天麻五錢、白芍三錢、川芎三錢、白芷三錢、南棗一兩。
做法:將所有材料洗淨;將五碗水煲滾,放入所有材料,再以大火煲至水滾,後轉細火將五碗水煲成一碗即完成。
注意:上述材料除南棗外,必需用熱水先浸15分鐘,洗淨藥材上的硫磺才煲,否則碗茶會好酸!
一碗獨家一人飲用的驅風茶就是這樣的。

所以話,產後真係要小心,因為有好多禁忌要留意。唔怪得之陪月千叮萬矚出街唔可以亂吹風,長袖衫長褲係必需,最好加條頸巾,仲一定要戴帽。因為碗驅風茶材料未到之前,我已經要帶BB去兒科醫生度覆診,34度高溫包到自己成個稯一樣......

不過又學識煮一個驅風茶,正宗經一事長一智,豬一樣的隊友都可以係有貢獻。
—————————————————————————

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。