2014年7月28日星期一

記掛BB肚中心跳 靠大肚紀念照片(vol 1)

果然給讀者的留言批中:「你會懷念BB在你肚中的日子!」
雖然我很幸運,肚皮在兩星期內極速收去,更沒有留下一絲肚紋,但少了另一個心跳在體內,有一份患得患失的感覺。
果然,懷孕是一個奇妙的經歷,只有女性才感受得到。
要重溫,就要回看自己的大肚照片。

目前很流行大肚攝影,兩口子圍住個肚影些撫摸、親吻的圖片,我們很抗拒,老公寧願揀唔影,佢甚至認為簡單的街頭snap已經足夠,連我自己也一度認同。

後來又會影的原因,是我的化妝師Man Chan鼓勵我去拍,佢笑問:「你有冇諗住生多個吖?」我答:「如無意外唔會,haha!」
oh yes!!
因為太忙又太累,我的唔起心肝去諗art direction,凖備不足我不會去馬,之不過,有阿Man及其團隊拍心口話幫我包辦,仲幫我搵埋著名攝影師,結果就在生B之前七日,終於埋位拍攝,包括影樓照及沙灘外景照。
今次俾大家先睹為快的是鏡頭後花絮,真正的大肚造型照要等多三星期至有啊!

而我的準備任務,就係去買衫同買花球。大住個肚去百利商埸係會有少少尷尬,奇異的眼光猜疑緊:「喔,搞大個肚先結婚!」唏,我買影大肚相用嘅裙呀。「啊,恭喜你,慢慢揀。」亦因為咁,我希望在地面第一間鋪就搵到我想要嘅裙。
符合我心目中條件係咁......白色、斜膊、束胸、傘裙、加透視長紗就可以,要搵到這樣的要求,以我做開fashion styling工作當然無難道,因為我直情俾埋手繪圖店員睇,咁就慳番雞同鴨講嘅囗水嘛!
只需$380就買到呢條霎眼嬌裙,包埋15分鐘師傅現埸即修改,改到胸位fit晒、腰位適合大肚穿著,仲隨我所想剪短裏面層裙,第一個任務完成!

之後搵花球,百利三樓有間佈滿假花的店,水準高得驚人,那個男的花藝師即場同我溝通加創作,純白花球加小鳥披紗,美得驚豔,水準及手工極高,我諸多要求都只不過$210成交,拍攝後用來佈置新居,一物二用!

一切準備就緒,可以影相啦!
我的化妝師Man Chan為我line up的,是香港著名wedding photographer 「Simon.the.Photo」,單是影樓拍攝時打燈技巧,以我多年參予的時裝拍攝經驗,已經毋須懷疑其功力;亦由於他經常為女性拍攝,故此善長親身指導教擺最美麗嘅姿態,正正是隱惡揚善高手!
功力是其次,功架亦盡顯。特別是Simon提議的石澳沙灘拍攝,他既落水、又撲在沙上,又要攀上岩石取景,論取景角度、構圖,完全瞓身演繹!
千影萬影,最後就是為了每日只得30分鐘的magic hour,斜陽灑落曼妙的光影,此刻無價!Simon把握最後的瘋狂拍攝。

由於相片太多,就算我揀好相後,都要再等多1個月才完成最後的post-production,不過Simon已經率先將2張成品放上他的facebook page!

化妝及髮型師Man Chan,我與她已經緊密合作了一年,大家非常有密契,我會話自己好幸運,遇到right person,心底裏......我一直認為化妝同髮型係人夾人緣,佢整靚咗我,唔代表可以整靚妳,自從阿Man出現打破我所想,佢人能所不能,功力深厚,尤其是素人都可以化腐朽為神奇,令美麗指數大大提升!以往讀者們因我而冒名找阿Man化妝結婚、pre wedding的,也是非常滿意,還留言感謝我推介呢!
看見懷孕照片,又再勾起自己大肚經歷,這一切原是刻骨難忘,值得紀念。
祝福大家甜蜜幸福!

有用資料: 
攝影師Simon profile:
Facebook page:simon.the.photo
在澳洲學藝深造
屢次在婚禮攝影記者協會WP JA獲得獎項
雜誌編輯嚴選Hong Kong top 5 wedding photographer    
Asia top 30 photographer     By. Signature wedding asia magazine

化妝及髮型總監Man Chan:


——————————
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。