2014年6月16日星期一

平價懷孕食療 --- 黑芝麻鮮奶

相信孕婦在懷孕過程中,必定嚐過不少家人提供的補品、食療,但有一種平價食療在懷孕第五個月起便需留意,就是黑芝麻!
黑芝麻對孕婦及BB的好處,在於令順產孕婦生得更容易,以及BB的毛髮變得又黑又濃密。毛髮又黑又濃密這一點我自己有點保留,我喜歡淡黑帶啡的毛髮,但想到自己既然揀了自然分娩,生產順利是我需要注意的事項,所以黑芝麻,當然要食。
最初在購買黑芝麻時,相信大家會同我一樣,就去海味、雜貨鋪買黑芝麻然後自己用攪伴機磨粉就事成,好在相熟海味鋪老闆提一提,黑芝麻本身非常不潔,又要洗又要炒過先可以磨粉,差D以為用$26買一斤黑芝麻就搞掂!
原來係要去專門賣中藥粉的地方先有正宗黑芝麻粉。 

本來以為黑芝麻粉應該是粉末狀,點知錯晒,係油淋淋的。因為用純正黑芝麻打粉出來,一定會起油,如果冇油的黑芝麻粉,是摻雜是其他東西去將油份去除,對於孕婦而言,當然是純天然的黑芝麻粉最適合。

買了黑芝麻粉,可以點整呢?

我會用來煮脫脂鮮奶,味道出乎意料地好好好好好味,好似有柯華田味的鮮奶!
這個黑芝麻鮮奶只需一盒脫脂鮮奶加2茶匙黑芝麻粉,用慢火煮熱即成,簡單又方便。

本來不打算介紹給大家的,話晒只是一個孕婦食療。而這個食療,除了幫助順產外,還意外地解決了我在懷孕七個月時的冇胃口問題。當時成日覺得BB頂住個胃,搞到冇乜食慾,但黑芝麻鮮奶有神奇的飽腹感,飲一杯感覺如食飽一餐飯,仲係好好味的「一餐飯」添!
不過,黑芝麻原來有通便作用,可以解決便秘問題,沒有懷孕卻又有便秘問題的話,這個黑芝麻鮮奶就最適合。但我建議你們一星期最多飲兩杯好喇,因為黑芝麻都幾肥膩呀。
—————————————————————————

1 則留言:

  1. halo yoko,

    有無聽過自體脂肪去黑眼圈?WORK唔WORK
    同埋NU SKIN機,去黑眼圈WORK唔WORK呢?
    THX

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。