2014年6月23日星期一

孕婦 BB AirFree

我不止一次講過,好的空氣對皮膚百利而無一害,至少可以阻止空氣中的細菌、塵埃、懇浮粒子沾上肌膚而造成敏感、粉刺等等。所以我曾經講過,家中一定要有抽濕機應付潮濕空氣中的污染物。
另外,因為家中有兩隻愛貓,我特別買了一部AirFree「空氣全新機」,用來應付寵物脫落的毛髮及氣味等問題。(重溫AirFree原理及功能:

無菌空間護膚法 AirFree(上) 及 無菌空間護膚法 AirFree(下)之 空氣全新機

好吧,到我懷孕,身邊好多朋友都叫我注意寵物帶來的空氣問題會對孕婦或將來BB出世都會有所影響,亦有讀者非常擔心我會因為生產後棄養我的愛貓。

其實我自己一直不以為意,首先無論如何,我一定不會因為BB出生而棄養寵物;何況在這九個月懷孕期間,我家中的空氣問題並沒有對我造成困擾。反而經各位反覆「溫馨提示」,我才聯想起可能同我家中的AirFree有關。會遺忘家中有AirFree是非常容易的事,因為當插上電源後,放在家中一角置之不理便可以做到將家中空氣不停翻新的效果!所以當我在月頭搬屋時,我特別添置多一部AirFree:
於是乎,我家中有兩部AirFree啦!

神奇的是,搬屋時必然的入盒、拆箱過程,我這個鼻敏感人完全沒有發作,以往搬屋時我一定鼻水直流,證明AirFree果然發揮到作用。而我更欣賞AirFree竟然令到我新屋的裝修味好快便消除,雖然說明書沒有講明有些功效,但我直覺上認為AirFree可能消除到部份因為裝修時所釋放的特殊粒子,所以朕裝修味咁快冇晒!

現在,我的AirFree一部放在主人房,一部放在客廳,就算一部大AirFree可以可以適用於全屋範圍,我都要進行呢個針對性打法。所以已經準備再買一個細的、白色的AirFree放在BB房(我的BB房是一個「全白宮殿」)。
去Sogo睇過所有款式的空氣清新機,最後都係揀中佢,買埋白色就買齊所有色啦!

最後都要循例講下有乜缺點,就是機頂的藍光怎樣可以關掉?因為放在主人房關係,熄燈後全房散發著一抹幽怨的藍光,如果有人教到我點熄掉藍光,獎你一份美容小禮物,否則就會向全能的facebook發問了。
—————————————————————————

1 則留言:

  1. 睇咗你推介買左一部P60放係房, 但插著後部機會熱, 無論頂部出口抑或機殼, 如果關埋房門唔開風扇或冷氣, 佢可以做一部暖氣.....BTW, 底部有一個制, 可以關掉藍光

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。