2014年5月19日星期一

爆好味有機果汁糖 懷孕期間都食得

愈來愈覺得自己住了一個小朋友在身體裏。
事實上,自己肚裏正住了一個小朋友,不知道是否受BB影響,最近一個月,我最喜歡吃的東西都是小朋友食物。例如Frozen Yogurt,我發夢也會夢見,想食的程度很誇張,直接影響我的出沒地點,而我最想食的是Yo Ma Ma的foyo!所以我只會去銅鑼灣及中環,去皇室堡或IFC,因為這裏有Yo Ma Ma分店。
我的食法是Original Regular Size with 2 extra Topping---芒果、爆珠同藍莓。
Foyo並非新食物,相信大家都食過,不過令我「閉起雙眼最掛念」的,是果汁軟糖。
因為近來經常出沒中環,某日經過士丹利街石板街的Corner Block,一間專賣健康食品的小店,如常閒逛買一些健康食材,豈料健康食品空手回,但買了一盒有機果汁軟糖,賣點是用有機生果的真正果汁製造,一盒5包,每包的卡路里只有70,不含人造色素、香料、防腐劑,同護膚品所標榜的賣點百分百一樣,即係適合我懷孕期間進食!
本來只是貪得意買包試下,畢竟並不便宜,一盒只有5包,售$74,身價非凡的零食!
歐美風格的包裝設計,沒有日韓零食的花巧繽紛,甚至有點老土。
嘩,一食落口,不得了!點解會咁好味?話明係用真正果汁製造,點解同真正果汁一樣咁好味?好似將一啖果汁濃縮成一粒軟糖,入口溶開,重新由固體變成液體,仲有一種想搵番呢個生果的種植農場,睇下佢原來的樣貌!

數一數,最近食過好多零食,但印象深刻的是這個果汁軟糖;也有購自九龍城的「來自星星的布甸」:
同一間店,還有這個巨峰提子果凍,其包裝是模仿一串巨峰提子,有一個「果皮」包著一粒巨峰果凍,要用牙籤一篤,「果皮」會破開,原粒「巨峰提子果粒」出現在眼前,在飯後當甜點真係無得彈!
可惜,當我第二次去九龍城再買的時候,已經賣晒了!$78/包。
——————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
夏日肌膚爆水指引
經這幾個月潮濕天氣下試用,我認為值得推介的有三款啫喱乳霜,各針對性提供不同效用,對應不同肌膚所須,最重要是男女也合用啊!請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。