2014年3月15日星期六

立即報名喇!Shiseido x Yoko Tsang 「美白護膚•化妝美顏工作室」

下個月,又有機會同大家見面喇!
今次邀請我一齊舉辦分享會嘅品牌,勁咯......是領導美容界大牌 Shiseido,相信好多我嘅讀者都係佢哋fans,而大家睇到呢度肯定已經雀躍萬分,haha! 

分享會定咗嚟緊嘅4月12日(Sat),參加者可掌握由我親授的護膚及化妝知識,率先了解嶄新美白護膚品潮流,兼帶埋我欽點的新產品返屋企享用令皮膚煥然一新,仲有豐富遊戲,大家要趕緊把握報名機會喇,今次誠意邀請讀者們及博客一齊參予!
-
美白,有好多人以為夏天至需要,咁就錯喇!
一年四季,都有紫外線侵害、荷爾蒙轉變、壓力等致令皮膚黑色素增生,縱使暫且只活躍於皮下層,別以為眼不見為乾淨喎,隨時浮上面層say hi;所以,日復日我都keep住用美白產品,你哋都應該係呀!
近幾個月,我更加需要有效的美白產品對抗色素,是懷孕後容易引致色素沉澱,皆因循環減慢,會令面部及全身色素加深,美容師特別提醒我要注意美白頸部,因為她接觸過眾多懷孕後的女性在陀BB約4個月開始,頸紋同膚色都深咗,現在我特別注意日常勤加護理,塗抹有效去色素產品仲要配合按摩加強循環,誓要做個亮麗白滑靚媽咪。
-
「美白」一詞定義有變,從前,面色如紙白般無血色就為之靚;現在,審美標準是追求膚色亮麗、通透和均勻,零印痕零色斑至為之靚,無光采的純白白淨out喇!
-
我曾經親身體驗嘅「美白產品」list真係多得誇張,至於好用推介,講真唔多,因為有些用後皮膚太乾,亦有些零白浄度提升,更有些是化學成分太激致敏......故此,美白產品大家真係要特小心慎選啊!
呢刻,我至愛最新出的 Shiseido White Lucent total brightening serum 
就係近期電視、網上勁賣廣告嗰支喇!
前日舉行傳媒發會,連品牌日本專人也現身講解,我當然有出席以深入了解。
呢支美白新品我喺2月已經用緊,初接觸上面極喜歡質感,之後睇得見去黃成效,
當品牌pr知道我咁認同佢哋產品,就促成嚟緊嘅分享工作室,由我現身說法喇!
-

先同大家簡介呢支嶄新科研產品,有咩吸引我:


呢10年間,Shiseido推出咗5支美白精華,時至今日,就係最新第5代,每支都贏得國際大獎,也就是實力認同。仲有一樣威威歷史大家未必知,首個提倡美白概念及肌膚透明感的品牌,其實就係Shiseido,已經有百年美白科研經驗喇!
-
原來每支美白精華素都得到國際大獎,也就是實力認同
-
美白並唔係外表咁簡單!所以呢支新產品,係要由外至內五層肌膚-表皮層、角質層,到肌膚底層,都提升白淨通透度。
點解可以做到?是全靠精華素中的ProBright 4MRTM深入滲透,唔明唔緊要,有效果至係重點。
-
呢支擊斑美透白精華素有咩重點成分?
葡萄籽素-是科研團隊從4000個成分裏面揀出嚟。
葡萄-人所共知是含有豐富葡多酚(又即是原青花素)極具抗氧化,清除自由基,乃抗衰老妙品;新發現是葡萄籽更有助去黑色素,具美白效用,故此提煉成葡萄籽素外塗成分。
-
或者大家會諗,難道以後吃提子要連核吃至最有益處?!
No,提子核是有刺激性物質,有研究謂某些人吃後或會出現呼吸道不適或腹痛副作用,亦難消化。最安全及有效的還是要經過加工萃取,如葡萄籽油或營養補充品,想白滑靚,更可用埋Shiseido呢支精華,正正是含有高純度葡萄籽素成分。
-
此外,精華素仲特別加入保加利亞玫瑰香氣,究竟有咩作用?是舒緩?
原來仲有美白功效,研究團隊成功發掘出呢個美容重點,即係聞都可以抑制黑色素,amazing!!
-

睇埋測試成效:
連續12星期,早晚使用精華素後,令黑色素減少,亦即係代表色斑看來減淡了。
而我興幸未受色斑困擾,但膚色時而因睡眠不足或工作壓力致暗啞無光采,試用一段日子後,我覺得整體膚色確係均勻咗,尤其是重災區鼻翼,有扭轉局面,係冇咁暗黑。
-

好喇,講到呢度,相信令大家對呢支新品勾起超大興趣,咁就快D報名喇!
Shiseido x Yoko Tsang 「美白護膚•化妝美顏工作室」
精采內容預告:
Part 1-遮瑕技巧
由我指導大家用Shiseido最新遮瑕系列及粉底液,完美隱藏暗瘡印、色斑、黑眼圈、不均膚色......即席示範討厭色素掩眼秘技。
使用之產品:
Shiseido Radiant Lifting Foundation 
Shiseido makeup eye zone corrector
-
Part 2-美白心得
傳授我由內至外全方位維持膚色白皙的寶貴經驗。
分享欽點產品強勁之處,了解美容界有效之美白成分,及加強產品效果之配合使用方法,齊齊睇科研實證。
還有Shiseido專家即席示範講解抗氧化之謎。
-
Part 3-遊戲安排
開心好玩有禮物之外,希望以歡樂輕鬆角度加強大家對護膚扮靚的知識。
凡勝出者可獲贈Shiseido Power Brightening Mask 每盒6片價值$600 啊!
-
Shiseido x Yoko Tsang 「美白護膚•化妝美顏工作室」
日期:2014年4月12日(星期六)
地點:
銅鑼灣 Shiseido Beauty Center
(獲邀參加者會有專人電郵通知)
名額:
共20位- 誠邀10位讀者 + 10位美容生活博客參加。
細則:
Shiseido誠邀今次出席之當中博客,經了解產品概念及親身試用後,在網上分享博文及tag至Shiseido Facebook page,讓更多愛美之士吸收專業美容資訊。
-
送禮:
出席者每人可獲贈 Shiseido 最新推出之護膚禮品-
 Shiseido White Lucent total brightening serum 擊斑美透白精華素 價值$760/一支

-

你想獲邀參加分享會?報名喇……把握難能可貴機會!
請於此文章留言寫上:
1)想參加分享會的原因,言簡意賅便可啊!
2)你們撰寫文章的’blog link’,以供參考。(這點讀者無須理會,只供博客填寫)

截止報名日期:2014年3月23日晚上12時
*被邀出席分享會者,將於2014年4月4日前收到官方發出之電郵通知。
多謝參加!
-
——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
孕婦防肚紋攻略
肚紋被孕婦定為頭號公敵,假如錯過了「黃金調理期」,便悔恨難返!由懷孕一刻開始,我在選用身體護膚品上最嚴謹,尤其是與BB最近距離的肚子部位,因為外塗成分會透過肌膚血管吸收。而我要謝絕妊娠紋出現,故此由懷孕之始肚子扁平就已經行動,恆心是最重要的,早晚各塗一次方為上策;至於點揀有效之防肚紋成分和產品?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄
Instagram

8 則留言:

  1. 想參加分享會的原因: 一白遮三醜, 呢個道理一直深信不疑 ! 很期待認識更多美白護膚技巧。希望能夠參加次是工作室。謝謝!

    回覆刪除
  2. 一直有支持yoko的blog,當中的分享令我的皮膚問題有改善。 想藉今次的分享會了解有關遮瑕的技巧, 認識更多美白護膚的知識。

    回覆刪除
  3. Part 1-遮瑕技巧<--對呢一PART好有興趣。其實化妝好多時都係隱惡揚善,但當中既技巧真係好緊要。意識到自已既面部有好多問題,但點先可以遮得好好睇睇, 真係仲未掌握到。有時想遮, 反而仲醜左。希望可以吸收多D呢方面既知識,唔想化妝變成戴個面具出街咁~
    http://smonkichi.theztyle.com
    email : smonkichi@hotmail.com

    回覆刪除
  4. 我一直對Shiseido的產品都很有好感,亦有用她的產品!美白是每個女人必不可少的任務,但我對美白產品有很多不明白的地方,希望藉著這次活動,對產品更了解。

    回覆刪除
  5. 一直留意你的blog,是次的主題很切合我的皮膚需要,因我一直受膚色暗黃和黑眼圈問題困擾。希望能有機會參加是次活動,了解更多美白知識和接觸Shiseido的產品 舒緩現況,謝謝。

    回覆刪除
  6. 轉眼又係時候揾定美白精華la, 我好關注自己不均膚色同不夠白淨. 希望有機會參加活動,了解多d,仲可以見Yoko, 睇你個blog 你已經好似我朋友咁la, 預埋我啦!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。