2014年2月27日星期四

關於長胎唔長肉的啟示

因為懷孕了,特別珍惜每一個拍攝的機會,因為都是見證孕期的成長,以及日後和BB一起分享的回憶。
星期一出席了Guerlain的香水活動,在會場中碰見主辦是次活動的丁子高,寒喧幾句後便告訴他:「我有咗5個月!」哈哈,相信佢同大家一樣嚇咗一跳。「你講笑咋!」然後他的同事從後撲出回答:「佢真係有咗BB呀!」搞到我要不斷澄清,最慘係好多同場人士都話自己冇BB但係個肚仲大個我。
其實我個肚係有漲大呀,由第17週到21週,的確有明顯改變。這點當然要歸功於萬全堂錢太的功力。不過萬全堂的同事就希望想透過我同大家解釋一些觀點,因為打電話去預約的人實在目的明確---想長胎唔長肉,但有些人的體質本身已經係好多肉,加上懷孕體重自動上升難免肉上加肉。
就以我為例,我對這一刻的體重都增加了14磅,面龐、腰身及背部都長肉不少,只是療程盡量做到體重不誇張暴升。所以大家要跟足錢太指引,咁就一定母子平安!

母愛的確好偉大,會令你改變平時一些生活習慣,去完中環萬全堂的下一個節目,多數會去IFC City Super玩下今晚食乜餸。呢一次就見到包裝得好靚精美嘅日本大分縣產的日本花菇。
$125/90克,即係大約$840/斤,以冬菇而言係非常非常之貴,不過未試過,試下整個冬菇炆雞先。
打開包裝,冬菇的香味稍遜,係有啲怕唔係太鮮甜。果然,炆出來的冬菇味一般,但菇身的扎實口感非常實在,花紋上的脆口我十分喜歡。

到目前為止的飲食取態是「唔爭在,食好啲」,反正目前是母嬰一同吸收。
我諗我會好好珍惜懷孕期間的日子,盡情把最好的東西放入口。嘻嘻!
——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
環口性皮膚炎你要知
「環口性皮膚炎」,又稱「口周皮炎」,病徵外觀是圍住嘴唇四邊起勢生瘡,但絕不是一兩小粒暗瘡,而是嘴巴周圍生成許多的小疹子,大多是封閉性白頭粉刺、紅色丘疹型痘痘、紅斑甚至是膿皰,或稀疏散在或集簇成片,且常牽連脫屑問題,時而痕癢時而有灼熱感,怎解決?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

1 則留言:

  1. 重要時刻…獨家折扣益你哋:
    於登記時要填寫個人資料,請於介紹人一欄填上: Yoko Tsang,就可享以下優惠價:


    1) 每次中醫診症 原價 $200/次,現在 $0,大家無睇錯我亦無寫錯係…免費;
    2) 針灸面部 原價 $600/次 ,若連針灸肚部及正面全腿另加 原價$200/次,十次療程有 8 折;
    3) 針灸背部、臀部及背面全腿 原價 $800,十次療程有 8 折。
    4) 人手淋巴引流+減肥機 $500/60分鐘,可享體驗價 $300/60分鐘。買 10 次 $5,000 則可當 $6,250 使用,多出的 $1,250 可做多兩次或當其他療程費用。

    yoko, 依家去錢太度, 唔係呢個優惠, 佢地話第一次要收中醫診症金, 係第2次先可以免費

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。