2014年2月19日星期三

家居必備 熱痱水+雙氧水+萬能膏

熱痱水
皮膚突然過敏、痕癢、泛紅、出疹......可以話係好多人的家常便飯。
「彩光之父」告知初起以上情況,以熱痱水抹患處也許可舒解情況,因為佢咁講,我至買定支放在家中以備不時之需。
我亦有問:「真係唔清楚皮膚發生咩事都用得?」
dr答:「係,no harm ,即使不能醫治,亦可止下痕!」
熱痱水.......真係N年無接觸過了,在'R'字藥房問藥劑師,我話價錢不是考慮因素,至緊要安全,佢推介咗樂信牌,都只係$38啫;ok,即管試試,加上見到盒面印上註明兒童亦可使用,並無副作用,也就更放心。
上次突發性「光敏感皮膚炎」的初起之時,我亦有試過塗抹,雖然幫不了好轉,卻能短暫止痕吖!
熱痱水除咗主要用嚟俾小朋友醫治熱痱,至大功勞是立即止痕,如蟲咬、曬傷舒緩亦得。
唯一唔好係濃粉紅色素會黏實皮膚,肉眼就不覺,但用棉花滲水抹皮膚就顯見呢!
-

消毒雙氧水
我喺屋企都會周不時割損手指,尤其係鋒利的A4紙邊,仲有速遞送來紙袋封口的釘書釘(非常討厭,點解送件來的人唔用膠紙,貪快用易勾損皮膚的釘書釘呢?!)
咁若然有細小傷口會點做?
我首要任務是用雙氧水消毒防菌(我選用的是大牌子「便利妥」),至怕傷口發炎引致紅腫、難癒、留疤,傷口用咗雙氧水消毒幾次,基本上就可以安心。
而藥膏和膠布係後話,亦不一定須要配合。
-


萬能膏
修復身體乾燥爆坼脫皮等皮膚徵狀、輕度燙傷、蚊釘蟲咬等,我屋企有萬秀倫敦藥膏、娥羅納英雪花H軟膏、凡士林、974軟膏看守坐鎮。
最近再多一件好嘢,是La Roche Prosay,醫學美容品牌破天荒出「萬能膏」,即提起我的興趣。
真正名字是 B5萬用修復霜 Soothing Repairing Blam,外表似大支裝牙膏呀!
專供舒緩修復各種受損脆弱敏感肌膚,如濕疹、痕癢、乾燥、龜裂、皮膚灼熱、甚至係嬰孩敏感泛紅;成分溫和、不含防腐劑、酒精和香料,至啱鎮守屋企,一家人以備不時之需。$250/100ml(售賣點:銅鑼灣廣場1期G03店/旺角荷里活廣場212店
簡介成分對症效用:
舒敏-溫泉水
健膚及降紅-維他命B5
抗菌-微量元素銅、鋅、錳
修復-積雪草
滋潤-乳木果油
至幫得手係呢幾日乾燥寒冬,塗在手踭、腳踭、小腿,夠晒rich可以持久保濕防乾裂啊!睡前作為hand cream搽手亦非常好,防乾紋亦可防甲邊倒刺;可惜是修復霜太大支,不便帶出街隨時補塗呢!
雖則謂面身都用得,但質地頗黏笠,而且有甘油成分,係給予滋潤但易block毛孔,所以我建議只集中用於身體皮膚,或至多急救鼻邊甩皮部位。
標明初生嬰兒都合用,如舒緩尿布疹、皮膚爆拆,啱晒我生B後試試啊!

——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
遮瑕秘技 黑眼圈三級制
很多女性視「熊貓眼」罪大惡極!令她們無勇氣素顏示人,即使化了電眼妝也被黑眼圈大煞風景。一般亞洲女性擁有「熊貓眼」的原因是:循環欠佳及體質過敏,怎遮掉?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。