2014年1月24日星期五

養生雞煲 x 自家湯底

四川雞煲,令我又愛又恨啊!
好惹味但好辣好燥,次次食完仲由頭到腳衫褲鞋襪雞味久久不散,朋友都怕咗陪我食,唉!
我至喜歡是「隨變雞煲」,指定灣仔王子酒店側嗰間,九龍區那間生料唔掂。
-
究竟,雞煲點樣可以健康養生滋補?
梗係自家熬製湯底啦,無味精、不下鹽,我用的湯底主料就是瑤柱,配搭紅棗(去核就唔燥)、薑片、蒜頭和蔥頭。
呢個湯底促進氣血,極啱手腳冰冷女士;味道非常鮮甜,至正係生滾新鮮雞件後,連湯都可以全喝掉啊!
如果不吃雞的,可用豬柳或鮮魚起片。
瑤柱食療價值:
瑤柱含有蛋白質、碳水化合物、维生素A、礦物質如鈣、鉀、鎂等營養元素。
有助分泌胃酸幫助消化;潤肺補腎,適合氣虛體弱人士食用,懷孕及老人家也適宜,痛風患者則不宜。
以北海道乾貝(瑤柱)產地最靚;貝身色澤金黃、乾身為之靚貨
-
自家熬製湯底:
Step 1: 洗淨瑤柱8粒,以室溫水浸軟半小時(水量蓋過瑤柱便可),留水備用。
Step 2: 以少量油將薑片、蔥頭、蒜頭爆香鑊。
Step 3: 將已浸軟之瑤柱揸乾水,加入鑊爆香。
Step 4: 倒入之前浸瑤柱的水落鑊,再加多約10碗水;熬30分鐘就成5碗濃湯。(紅棗在湯完成前滾10分鐘便可-大家記得去核就唔燥)
-
湯底弄好,就可生滾新鮮雞件,建議預先揸薑汁將雞件醃半小時,味道更醒胃。
-
雞件全吃掉後,湯底變得極濃,呢刻至啱滾蔬菜,我嘅首選係冬瓜件,吸盡湯底精華,豐富纖維及助去水腫。
-
呢個假期,大家不妨喺屋企試試烹調啊!
—————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
心水新妝品 x 新年好氣息
CNY快到了!傳統著重穿喜慶顏色,紅黃橙彷彿是指定色系,時移世易,很多年輕一代無懼忌諱全黑去拜年;其實,紅粉菲菲見於妝容上同樣有節日歡愉氣氛,以下分享幾款我熱愛的暖色、閃亮元素之2014′潮流春妝品給大家,切合今個CNY Look!
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。