2014年1月30日星期四

急症紅疹 怪事分享

[警告:以下相片或會引起大家不安]
剛剛的星期六、日、一,我過得非常難忘,皆因皮膚平時總算聽話,但新年前竟然突發大鑊嘢!

以我人馬座樂觀性格,我會形容事件係「不幸中之大幸,好彩咯!」
因為,最終多得彩光之父Dr Lee在放假的星期日都出手為我診症啊!

事緣,剛剛的星期六下午三點左右,我覺得心口痕痕哋,自不然輕抓兩下,好在一向自知皮膚要小心保護,所以真的只是「輕力」抓,但痕癢感在十分鐘後愈趨強烈,心知不妙,即刻揭開衫領照鏡......
「嘩!大鑊呀!心口起晒紅點!」
鳴......隔多陣仲變成咁!

心諗,出疹?why?睇定D,要知會否持續擴散才可斷症。
就在這刻,what's app了徵狀給彩光之父Dr Lee,回覆是「鎮定,萬大事有我。初步看係疹,有無食咗咩嘢、搽咗咩嘢?留意有無擴散,三小時後再sent相俾我啦!」

我細想,最有可能嫌疑係事前嗰日食過麻香雞和開心果,前者是四川菜,用了很多香辣料煮成;後者堅果類,易引起敏感徵狀.......但最想不通係呢兩種食物我一向有食,無啦啦致敏?

當晩,紅點漫延心口至頸背,我睡得非常差,痕醒好幾次......
至第二日,即事發24小時,情況迅速加劇,面咀嚼肌附近也有少許,而心口紅點起晒釘狀,痕到飛天,欲哭無淚,但......當日是假期星期日,邊有睇皮膚的診所開門吖!
立即再what's app最新苦況俾 Dr Lee,好在他捱義氣幫我急診。
仔細檢查後,得出的徵狀係聽都未聽過「光敏皮膚炎」-是因進食某些食品後,接觸到光,而引發敏感再轉化成急性皮膚炎。故此,我身上的紅點只出現在光照射到的心口、頸部和面頰。
 Dr Lee分別開了藥膏供面和身,及一種口服藥.......
3小時後已經唔痕,至6小時後,有顯著好轉。
至第二天中午,散了一半。
兩日後,皮膚好翻晒,回復滑溜了!!可喜可賀。
-
唉,今次呢個怪病,咩因由真的無從稭考,也沒法同大家分享預防方法!
解決方法倒有,就是幸而找到醫術高明的醫生照顧我。

自言事件「不幸中之大幸!」
是關Dr Lee新年期間會坐足9天郵輪享天倫之樂,如果呢個星期至嚟料,搵邊個救忘?!
-
—————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
新年DIY消脂瘦身茶
新年,魔鬼美食誘惑,食慾特別旺盛,然而,開心過後罪惡感隨之而來,唔想似「腹大便便」,大家不妨自己炮製消脂茶飲,於享受美食同時保持窈窕身材。
我推介幾款消脂茶秘方,針對纖腰消腹養顏消脂不同效用啊!
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

1 則留言:

  1. 好想知Dr Lee嘅診所地址同電話,因為塊面皮膚敏感,折磨咗我好多年,轉過好多次醫生都搞唔掂…… 懇求……thank you
    email: nataliekunda@yahoo.com.hk

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。