2014年1月15日星期三

小心!搽面霜都會有反效果?!<下>

噚日,文章內(http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=10990提醒大家別盲目狂塗厚重面霜,事出必有因......


事緣,上星期五,我去做深層清潔facial,嚇親呀!
獻醜喇......就係呢張紙巾上證據,D污物竟然係由我塊面度褪出嚟㗎!
點解平時照鏡,肉眼睇唔多覺咁呢.....?原來照顧得自己唔好,我好慚愧呀!

自己知自己事,混合性肌膚,常化妝加上T zone油脂分泌旺盛,毛孔必然深藏污垢,但勢估唔到今次清出嚟嘅係灰色污物,非單單黃色油脂,而且表面皮膚被評為像有層薄膜般罩住,這是日常潔面也沒法子輕易洗走的。
成因何在?主要是基於皮膚油脂接觸空氣氧化,加上粉底會block毛孔;次因是自己起勢厚塗油份重兼好黏調的滋潤面霜,日積月累致此。
-
故此,解決辦法是:
除了要更勤力著重深層清潔外,我務必輕手薄塗滋潤面霜;而喺無咁乾燥日子,我會用翻只著重保水少油份的啫喱狀面霜。
呢盒Vichy又再被我「點燈」,是'Mineral Water Gel',強調法國純正礦物溫泉水保濕健膚,加上高濃度透明質酸持續保濕;不含防腐劑、香料、色素,敏感皮膚也可使用。
-
啫喱果凍質感水感十足,不厚重,肌膚無負擔,卻能做到瞬間補水力驚人,
如果皮膚偶有泛紅,立即厚敷,可以幫助鎮靜舒緩。
-
是Oil free配方,即使厚塗也不怕阻塞毛孔啊!
-
我至suprise係盒上註明'48h hydrating care',明白是品牌標榜保濕力持久,
但正常人生活係12小時早晚都洗一次面啦......haha!!
-
論價錢:$240/50ml 真係激激激抵用啊!
—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
全方位對方黑眼圈
大家有無發現,在冬天,黑眼圏彷彿特別明顯呢?
這不是錯覺,據英國《每日郵報》引述一項實驗,發現有高達82% 的女性在冬季黑眼圈和眼袋會特別明顯,而在夏季只有38% 有類似的狀況。到底有乜方法解決?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。