2014年1月13日星期一

拯救矇豬眼 素顏都可以變女神之紋上眼線

其實不止一次講過,紋上眼係素顏都好似「女神」一種神技,甚至乎係拯救天生矇豬眼的一種後天技術,亦係不少女藝人的秘密武器。
為何突然重提舊事?
事緣星期六晚,好友聚舊,好友F靜雞雞拉我埋一邊同我講:「我終於聽你講紋了上眼線,我好後悔!好後悔咁遲先去紋!返工好方便,對眼花少好多工夫去搞。特別係你介紹俾我位技術,手勢極好,紋得好貼眼睫毛根位,效果極度自然,根本冇人察覺到是紋上去,連我老公都唔知!」
冇錯,上眼線根本係素顏救星,如果你同我一樣追開《康熙來了》,他們好流行同女明星玩卸妝,時場還原女藝人真面目,但又有唔少女明為出位膽敢去卸。有這膽量當然有備而來,因為部份人的秘密武器就係紋了上眼線,雖然被小S鬧耍茅招,但素顏都可以見得人,上眼線功不可抹。
可惜,好多女士都同好友F一樣,怕痛又驚老土,遲遲不行動,結果懊悔不已。不過我介紹得的技師,點會係泛泛之輩?
好的技師,痛楚度可以減到最低,咬一咬牙便成就終身美麗,絕冇誇張!
手勢差的技師,最怕出來效果粗幼不一,抑或尾部下垂。或者會不夠貼內眼線,有留白情況出現。以上眼況都可以補救,至怕紋得太粗太誇張,成個王小虎;又或太幼唔夠神,話晒都托付終身呀!
而我所推介的技師Jenny,勝在係時尚年青女子,掌握潮流動態。尤記得細細個跟媽咪睇佢被紋眉,操刀的是可以做我外婆的長輩,雖然我可認同其技術,但我很難認同其時尚是否跟得貼。
講咁耐,到底Jenny的技術有幾到家?不如睇下其大作:



Jenny一向爆期,加上上星期六咁樣講一講,身邊又多了幾位朋友約做,真係千手觀音都唔得閒,但係作為我的讀者,幾時都咁照顧你們,所以星期日晚已經問下Jenny有冇優惠俾我的讀者?年青人果然快人快語,立即有以下優惠:
Jenny紋上眼線,原價$3,300
Yoko讀者優惠價$2,800(致電預約時,記得講話係Yoko讀者,除了有得平,排期都可以快一點)
預約電話:67728836(Jenny,紋上眼線地點在尖沙咀區)
—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
全方位對方黑眼圈
大家有無發現,在冬天,黑眼圏彷彿特別明顯呢?
這不是錯覺,據英國《每日郵報》引述一項實驗,發現有高達82% 的女性在冬季黑眼圈和眼袋會特別明顯,而在夏季只有38% 有類似的狀況。到底有乜方法解決?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。