2014年1月8日星期三

預告 2014' 春妝潮流 must have

2014' 春天化妝潮流會係點?
懶理現實仍處寒冬中,呢期各大美容品牌已搶閘搞傳媒發布會預演,總之快人一步,誓要成為潮流領先品牌。
而基本上,今季眾多春妝品已於1月初在專櫃有得賣了;是關,妝唔同衫,冬天化春妝ok吖,但大家不是阿徐亦不是阿'Wy',估你都唔會冬天著春裝咁啩!


早前我去咗Giorgio Armani嘅限量版春妝preview,知道「閃」「亮」係重要元素;然而,很多女性自覺經常處於眼腫面腫狀態,一定對「閃」「亮」妝品避之則吉......諗錯咗喇,是「微閃」、「透亮」'under control level',是提升膚質潤嫩年青的掩眼法,非派對嘩眾取寵點睛法,大家欲回顧請睇我blog文:

化妝品都要換季 之底妝篇

---
-
噚日,我出席Lancôme 2014春彩妝發布會,妝品超吸睛,急不及待即刻寫blog同大家分享呀!
現埸備有彩色甜點供品嚐,就是切合Lancome2014'明亮粉色彩妝主題啊!
-
驟眼看'French Ballerine'呢set妝品已經冧,因為中咗我至愛三元素:
鏡面、桃紅、蝴蝶結,相信都中咗好多女性心頭好吖!
-
胭脂壓花靚成咁,好唔捨得用啊!$360
--

當中最推介大家係眼影......
質感好特別,用手指輕按時有回彈感,似海綿,原來是mousse狀眼影霜......
正正係我最愛用的眼影質地,貼合上眼皮偏乾人士使用,水潤感較重。
有兩種顏色,都係偏自然調,橙肉色及粉紅色,有提亮眼皮效果。
隨盒附送軟毛迷你掃;仲有印圖指示眼影霜可同時用於打亮眉骨位置。$230/盒

上霜狀眼影霜手法:
想色澤夠顯,指尖沾多一點,手勢是橫推。
-
眼影霜建議用法有兩種:
1)潤澤+淡紋---先塗粉底液遮蓋上眼皮暗啞色調,注意份量要薄,待乾透後,用手指或工具掃上眼影霜。
2)持久+色顯---用手指或工具掃上眼影霜,之後重疊粉狀眼影。(這方法亦可減淡眼影霜嘅閃粒子效果,適合眼腫者)
Lancome Image girl演繹輪廓彩妝!
—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
冬天瘦腿的另類方法
冬天常處於低溫環境,血管收縮令身體血液循環減慢,隨之而來,很多女性容易出現手腳冰冷、下肢水腫、面無血色、眼圏灰暗等徵狀。到底有乜方法解決?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。